Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدف اصلی آرسنال برای تقویت خط حمله در تابستان آینده مشخص شد + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Европы. Матч "Арсенал" - ЦСКА
Футбол. Лига Европы. Матч Арсенал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
عضو شوید
باشگاه آرسنال قصد دارد لائوتارو مارتینز مهاجم آرجانتینی اینترمیلان را برای تقویت نوک حمله‌اش به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، آرسنال در فصل جاری مشکلات زیادی در خط حمله داشته است و این مشکلات پس از فسخ قرارداد پیرامریک اوبامیانگ به دلایل انضباطی و پیوستن وی به صورت آزاد به بارسلونا بیشتر شده است.
توپچی‌ها در زمستان قصد داشتند دوشان ولاهوویچ را از فیورنتینا به عنوان جانشین اوبامیانگ به خدمت بگیرند اما این بازیکن ترجیح داد تا به یوونتوس بپیوندد و به فوتبالش در ایتالیا ادامه دهد.
عدم پیوستن ولاهوویچ به آرسنال سبب شده تا مدیران این باشگاه مهاجمی در زمستان به خدمت نگیرند و برنامۀ جذب مهاجم را برای تابستان آینده موکول کنند.
با این حال کالچیو مرکاتو از ایتالیا خبر می‌دهد که مدیران آرسنال، لائوتارو مارتنیز مهاجم آرجانتینی اینترمیلان برای تقویت خط میانی در تابستان آینده در نظر دارند و تمام تلاش شان را خواهند کرد تا این بازیکن را به امارات بیاورند.
مارتینز در فصل جاری در فرم فوق‌العادۀ قرار داشته و تا به این‌جای فصل در 22 بازی سری آ، 11 گل به ثمر رسانده است و اینتر کنترل رقابت اسکودتو در این فصل را در اختیار دارد.
این بازیکن 24 ساله که در فصل گذشته 19 گل در تمام رقابت‌ها برای اینتر به ثمر رساند، تا سال 2026 با نراتزوری قرارداد دارد و در کنار آن بند آزادسازی 94 میلیون پوندی در قراردادش گزارش شده است.
با توجه به این موضوع آرسنال کار سختی برای جذب لائوتارو خواهد داشت و در صورتی که موفق به جذب این بازیکن نشود، به سراغ دومینیک کالورت-لوین، مهاجم اورتون و الکساندر ایساک از رئال سوسیداد خواهد رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала