مرورگرها به زودی به مشکل سال 10 هزار روبرو می‌شوند

© Photo / PixabayGoogle Chrome
Google Chrome - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
عضو شوید
Google Chrome و Firefox در آینده نزدیک با انتقال به نسخه 100 مرورگرها با مشکلات فنی بزرگی مواجه شوند.
به گزارش اسپوتنیک، طبق پیش بینی‌ها گوگل و فایرفاکس برای حل این مشکل سخت کار میکنند، اما هیچ سایتی از عواقب آن مصون نیست.
به گفته کارشناسان "مشکل سال 10000" نامی جمعی برای مشکلات نرم افزاری مرتبط با انتقال به یک سیستم کدگذاری جدید است. به عنوان مثال، پس از 9999، همه نرم افزارها باید سال را به جای 4 رقم قبلی، با 5 رقم رمزگذاری کنند. این می تواند اختلالات جدی ایجاد کند و منجر به خسارات مالی هنگفتی شود. اما این مشکل فقط مربوط به رمزگذاری تاریخ نیست.
درعین حال، ZDNet گزارش داده است که دو مرورگر محبوب - گوگل کروم و فایرفاکس - در حال آماده شدن برای عرضه صدمین نسخه نرم افزار خود هستند.
Google Chrome - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2020
حمله بزرگ سایبری به مرورگر گوگل کروم
در پایان دهه اول این قرن، وب سایت ها در هنگام معرفی اعداد دو رقمی با مشکل مشابهی مواجه شدند. این باعث شد که بسیاری از سایت ها به درستی بارگذاری نشده و یا اصلاً بارگذاری نمی شوند.
گوگل و فایرفاکس کار میکنند تا اطمینان حاصل کنند که بیشتر سایت ها با هیچ مشکلی روبرو نمیشوند. با این حال، وبسایت‌های زیادی وجود دارد، بنابراین گوگل و فایرفاکس نمیتوانند از پس آن بر بیایند.
گوگل در حال حاضر دستورالعمل هایی را در مورد نحوه وادار کردن سایت‌های شما به خواندن کدهای نسخه سه نویسه ای مرورگر کاربر ارائه می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала