Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت قطعی دو ستاره ناپولی در برابر بارسا + عکس

© Photo / TwitterEljif Elmas
Eljif Elmas - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2022
عضو شوید
باشگاه ناپولی رسماً اعلام کرد که متئو پولیتانو و استانیسلاو لوبوتکا، به دلیل مصدومیت در دیدار برابر بارسلونا غایب خواهند بود.
به گزارش اسپوتنیک، مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ اروپا، از پنجشنبه شب این هفته آغاز خواهد شد که در یکی از مهم‌ترین دیدار‌ها بارسلونا به مصاف ناپولی خواهد رفت.
دو روز مانده به این دیدار، از بارسلونا خبر رسید که رونالد آرائوخو به دلیل مصدمیتی که در تساوی شب گذشته برابر اسپانیول برایش پیش آمد، به احتمال قوی در برابر ناپولی غایب خواهد بود.
در همین حال از ایتالیا نیز خبر می‌رسد که ناپولی دو غایب برابر بارسلونا خواهد داشت و متئو پولیتانو و استانیسلاو لوبوتکا، نمی‌توانند تیم شان را در این دیدار حساس به دلیل مصدومیت همراهی کنند.
طبق اعلام باشگاه ناپولی، پولیتانو در عضله ران راستش دچار آسیب‌دیدگی شده‌است و لوبوتکا نیز از ناحیه دو سر استخوان ران پای راستش دچار کشیدگی شده‌است.
با مصدومیت این دو بازیکن، لوچیانو اسپالتی کار دشواری برابر بلوگرانا در خط میانی خواهد داشت زیرا ایروینگ لوزانو نیز مصدوم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.
دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد و در غیاب این بازیکنان قطعا ناپولی تحت فشار شاگردان ژاوی هرناندز خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала