Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش کاپیتان پی‌اس‌جی به جدایی قریب‌الوقوع امباپه

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2022
عضو شوید
کاپیتان و مدافع برازیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌‌جرمن نسبت به جدایی قریب‌الوقوع امباپه واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، درحالی که این روز‌ها اخبار زیادی مبنی بر توافق نهایی رئال مادرید با کیلیان امباپه در رسانه‌های اروپایی مطرح است، اما همچنان هواداران رئال منتظر نهایی شدن این انتقال هستند.
از همین رو مارکینیوش، کاپیتان و مدافع تیم پاری‌سن‌‌جرمن در مورد تقابل روز سه‌شنبه پی‌اس‌جی و رئال مادرید اظهار داشت:
«به مصاف تیم بزرگی خواهیم رفت که تاریخی باشکوه در فوتبال و لیگ قهرمانان دارد. بازی با پیراهن پی‌اس‌جی برابر تیمی مثل رئال، برایم باعث افتخار است."
این بازیکن باشگاه پارسی در ادامه در مورد جدایی کیلیان امباپه گفت:
"امباپه برای ما خیلی مهم است و این را درون زمین حس می‌کنیم. از تصمیمش اطلاعی ندارم. سعی می‌کنیم که به بهترین شکل از او بهره ببریم تا به اهداف خود دست پیدا کنیم."
مارکینوش در پایان در خصوص مسی هم گفت:
"مسی؟ تیم ما را قدرتمندتر کرده است. با اعتماد به نفس کار می‌کند. تجربه‌اش در بازی‌هایی مانند بازی با رئال برای ما خیلی مهم است."
هفته گذشته نشر‌یه معتبر بیلد آلمان ادعا کرد که رئال با امباپه بر سر قراردادی 5 ساله و دستمزد 50 میلیون یورو ناخالص به توافق نهایی رسیده است. دستمزدی که البته با کسر مالیات تقریبا نصف خواهد شد.
خبری که توسط خود بازیکن در پایان بازی یک‌شنبه شب برابر لیل تکذیب شد و او تاکید کرد که با رئال مذاکره‌ای نداشته و شاید دیدار رودرو با این تیم در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، خیلی چیزها را تغییر دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала