Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آسودگی رئال در خط دفاعی؛ مندی می‌تواند بازی کند

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2022
عضو شوید
در آستانه دیدار دو تیم فوتبال رئال مادرید و پاریسن‌جرمن در پاریس؛ فرلاند مندی احتمالا می‌تواند در بازی امشب به میدان برود.
به گزارش اسپوتنیک؛ امشب رئال مادرید در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاریسن‌جرمن قرار می‌گیرد اما در آستانه همین بازی؛ خبرهای خوبی برای رئال به گوش می‌رسد و آن این‌که فرلاند مندی در پارک دو پرنس از شروع در ترکیب خواهد بود.
مارسلو در شب تساوی 0-0 رئال مقابل ویارئال به جای بازیکن فرانسوی وارد میدان شد، اما او در مقابل سامو چوکووزه کار سختی را پشت سر گذاشت.
کاستی‌های دفاعی بازیکن برزیلی زیاد بود، که او 6 بار توپ را از دست داد و 4 بار دریبل شد که بیشتر از هر کس دیگری بود. مارسلو فقط 20 درصد از دوئل‌های خود را برد.
حالا با توجه به استحکام مندی؛ این احتمال وجود دارد که کارلو آنچلوتی به مندی برای بازی با پاریس چشم بدوزد با وجود این‌که وی سه هفته فوتبال را به دلیل مصدومیت از دست داده است.
مندی آخرین مصدومیت خود را در بازی مقابل الچه در 23 جنوری متحمل شد، اما او مایل است برای چنین بازی مهمی به ترکیب اصلی بازگردد.
این مدافع چپ فرانسوی در 63 بازی از 91 بازی‌ای که برای رئال مادرید انجام داده، پیروز شده که درصد برد 69.23 درصد است. مندی از بازی‌های باقی مانده 17 تساوی و تنها 11 بار شکست داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала