Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رأی نهایی فیفا در مورد بازی نیمه‌‌تمام "برازیل – آرجانتین" صادر شد + عکس

© REUTERS / Amanda PerobelliИгроки сборных Аргентины и Бразилии во время Кубка Америки в Рио-де-Жанейро
Игроки сборных Аргентины и Бразилии во время Кубка Америки в Рио-де-Жанейро  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
عضو شوید
بازی دو تیم برازیل و آرجانتین در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی که به تاریخ 5 سپتامبر سال گذشته نیمه‌تمام مانده بود، با رأی فیفا دوباره برگزار و فدراسیون‌های فوتبال دو کشور جریمه مالی خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، به تاریخ 5 سپتامبر، تیم‌های ملی فوتبال برازیل و آرجانتین در دیداری حساس در چارچوب چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف هم رفتند اما این دیدار در دقیقه 7 با ورود پولیس فدرال برازیل به زمین بازی این دیدار لغو شد.
دلیل ورود پولیس به زمین ورود غیرقانونی 4 بازیکن به برازیل بود و بازیکنانی چون امیلیانو مارتینز، کریستین رومرو، لوسلسو و بوئندیا از انگلیس که در لیست سرخ برازیل بخاطر تهدیدات کرونا قرار داشت، به این کشور سفر کرده بودند و با این اقدام شان قوانین کرونا را زیر پا گذاشته بودند.
تیم ملی آرجانتین نیز پس از ورود پولیس به زمین بازی پس از آن نیز به فرودگاه رفت تا برای جلوگیری از دستگیری بازیکنان تیمش، خاک این کشور را ترک کند و به این ترتیب بازی نیمه‌تمام ماند و نتیجه آن به رأی نهایی فیفا محول شد.
امروز فیفا رأی نهایی خود را در این مورد صادر کرد و این نهاد معتبر فوتبال به تکرار این بازی در زمان و مکان جدید موافقت کرد.
فیفا همچنان فدراسیون‌های فوتبال دو کشور را نیز جریمه کرد و طبق حکم این نهاد، فدراسیون فوتبال برازیل به خاطر تخلف در مورد نظم و مشکلات امنیتی باید 500 هزار فرانک سوییس جریمه بپردازد.
فدراسیون فوتبال آرجانتین نیز به خاطر بی نظمی و تخطی از مقررات در راستای آماده سازی و حضور در مسابقه باید 200 هزار فرانک سوییس جریمه بپردازد.
همچنان امیلیانو مارتینز، جووانی لو سلسو، کریستین رومرو و امیلیانو بوئندیا بازیکنان تیم ملی آرجانتین به دلیل نقض قوانین صحی فیفا، 2جلسه از تیم ملی کشورشان محروم و فدارسیون‌های فوتبال دو کشور به دلیل نیمه‌تمام مانده بازی به پرداخت 50 هزار فرانک سوئیسی جریمه مجبور شدند.
فیفا زمان و مکان تکرار این بازی را تا هنوز مشخص نکرده و بزودی اعلام خواهد کرد که بازی دو تیم چه زمانی و در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала