Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت سرمربی وستهام از بازیکن حیوان‌آزار

© REUTERS / Jason Cairnduff Тренер «Вест Хэм Юнайтед» Дэвид Мойес на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Тренер «Вест Хэм Юнайтед» Дэвид Мойес на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2022
عضو شوید
داوید مویس سرمربی چکش‌ها گفته است که کورت زوما مدافع تیمش که به دلیل برخورد نادرست با حیوان خانگی‌اش مورد انتقاد شدید و تحریم‌های تجاری قرار گرفته، از فهرست خط نخواهد زد و از او در بازی برابر لسترسیتی استفاده خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، چند روز قبل روزنامه سان ویدیویی از کورت زوما، مدافع باشگاه وستهام را منتشر کرده که وی را در حال لگد زدن و سیلی زدن به یک گربه نشان می‌دهد. پس از انتشار این ویدیو و افزایش انتقادات از بازیکن فرانسوی، باشگاه انگلیسی اعلام کرد که وی از این باشگاه دو هفته دستمزد دریافت نخواهد کرد و جریمه می‌شود. در کنار این شرکت آدیداس هم اعلام کرد قرارداد اسپانسری خود با این بازیکن را خاتمه می‌دهد و دیگر از این بازیکن حمایت مالی نخواهد کرد.
با این حال داوید مویس سرمربی چکش‌ها، از این بازیکن خاطی حمایت می‌کند و گفته است که وی را از فهرست خط نخواهد زد و از او در بازی برابر لسترسیتی استفاده خواهد کرد.
مویس که در بازی قبلی برابر واتفورد نیز به این بازیکن بازی داد و مورد انتقادات شدید قرار گرفت، از تصمیم خودش دفاع کرد و اظهار داشت که وی همچنان به مسئله فوتبالی این بازیکن می‌اندیشد و سایر مسائل را به مراجع حقوقی واگذار خواهد کرد.
مویس در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:" دیدگاه‌ها و نظرات متفاوت در مورد این که آیا او( زوما) در دسترس باشد یا نه، متفاوت است. ما به عنوان یک باشگاه تصمیم گرفتیم که در دسترس باشد و روی آن ایستاده‌ایم. او در بازی برابر لستر حضور خواهد داشت."
وی در ادامه افزود:" وستهام در جریمه حداکثری دستمزد او واقعاً کار خوبی انجام داده است. همه ما پذیرفتیم که کار او درست نبود. اما ما بازی او را انتخاب کرده‌ایم و روی آن ایستاده‌ایم."
مویس در حالی به حمایت از زوما پرداخته که قبل از این میشایل آنتونیو کاپیتان وستهام نیز به حمایت از زوما پرداخته بود و گفته بود که عملکرد هم‌تیمی‌اش بدتر از نژادپرستی نبوده و وقتی نژادپرستان محروم نمی‌شوند، نباید زوما نیز محروم شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала