Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قدردانی ویژه سنگالی‌ها از قهرمان تیم شان: ورزشگاه زادگاهِ مانه، به نام وی مسمی می‌شود + عکس

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه - سنگال
سادیو مانه - سنگال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2022
عضو شوید
عبدالحی دیوپ شهردار سدهیو، اعلام کرد که ورزشگاه این شهر را به نام سادیو مانه که زادۀ این شهر است، مسمی خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل سنگال توانست با غلبه بر مصر در ضربات پنالتی برای اولین‌بار در تاریخش فاتح جام ملت‌های آفریقا شد و سادیو مانه ستاره این تیم نقش بسیار برازندۀ در رسیدن کشورش به این عنوان داشت.
از مانه و یارانش استقبال بسیار گرمی در داکار صورت گرفت و حتی مقامات دولتی سفر شان را به کشور کومور را لغو کردند تا از ستاره‌های تیم ملی کشورشان قدردانی کنند. کل اردوی سنگال شامل بازیکنان، کادر فنی، مدیران و پرسنل تیم که 60 نفر بودند، نشان ملی شیر را از دست مقامات این کشور دریافت کردند و از دستاورد آن‌ها قدردانی صورت گرفت.
قدرانی از زحمات بازیکنان تیم ملی سنگال هنوز هم ادامه دارد و در تازه‌ترین مورد عبدالحی دیوپ شهردار سدهیو، اعلام کرد که ورزشگاه این شهر را به نام سادیو مانه که زادۀ این شهر است، مسمی خواهد کرد.
وی در این مورد گفت:" سادیو مانه به سنگال، منطقه سدهیو و کل کازامانس احترام گذاشت. مانه کاملاً شایسته این قدردانی است. من از این طریق اعلام می‌کنم که ورزشگاه سدهیو به نام سادیو مانه مسمی خواهد شد تا از همه فرزندان شایسته منطقه تقدیر کنم."
از مانه در حالی قدردانی می‌شود که وی در کنار بازی کردن برای تیم ملی کشورش، خدمات زیادی برای شهرش انجام داده و چندین مکتب، شفاخانه، مدارس دینی و پروژه‌های عمرانی ساخته و کمک‌های مالی زیاد به فقرای کشورش انجام داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала