Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ارلینگ هالند؛ پلان B پی‌اس‌جی در صورت جدایی امباپه

© REUTERS / WOLFGANG RATTAY Borussia Dortmund PSJ oyunu
 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2022
عضو شوید
سران پاریسن‌جرمن در صورتی که موفق به تمدید قرارداد با کلیان امباپه نشود، ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند را جذب خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کلیان امباپه با پاریسی‌ها در انتهای فصل جاری به پایان می‌رسد و وی در حال حاضر می‌تواند با باشگاه‌هایی که مایل به عقد قرارداد با او هستند وارد مذاکره شود. رئال مادرید پیشتاز رقابت برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و امباپه نیز ظاهراً این تیم را مقصد بعدی خود می‌داند.
پاریسی سخت به دنبال این اند که قرارداد این فوق ستاره خود را تمدید کند اما این بازیکن هم به هیچ پیشنهادی راضی نمی‌شود و تنها به دنبال جدایی و حضور در رئال مادرید است.
پاریسی‌ها که کم کم از ماندن امباپه در پارک د پرانس ناامید شده‌اند، برای جدایی این بازیکن برنامه دارند و می‌خواهند مهاجم نروژی بروسیا دورتموند را به خدمت بگیرند.
طبق گزارش اکیپ، پاریسی‌ها، ارلینگ هالند را به عنوان پلان B خویش انتخاب کرده‌اند و با نزدیکان و مدیر برنامه‌های این بازیکن صحبت‌هایی نیز داشته‌اند.
این گزارش اضافه می‌کند که ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه و لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه با مینو رایولا، ایجنت این بازیکن صحبت کرده‌اند.
پی‌اس‌جی در حالی به این بازیکن علاقه نشان داده که بند فسخ او در تابستان آینده 75 میلیون یورو خواهد بود و اگر این بازیکن به پیوستن به پی‌اس‌جی موافقت کند، باشگاه فرانسوی می‌تواند با فروش چند بازیکن این مبلغ را تأمین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала