Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لبخند دوبارۀ تافی‌ها با لمپارد؛ سوپر فرانکی کارش را با بُرد آغاز کرد + عکس

© REUTERS / JON SUPERSoccer Football - Premier League - Everton v Chelsea - Goodison Park, Liverpool, Britain - December 12, 2020 Chelsea manager Frank Lampard
Soccer Football - Premier League - Everton v Chelsea - Goodison Park, Liverpool, Britain - December 12, 2020 Chelsea manager Frank Lampard - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2022
عضو شوید
فرانک لمپارد در نخستین بازی‌اش به عنوان سرمربی اورتون، موفق به کسب پیروزی درخشان برابر برنتفورد شد و راهی دور پنجم رقابت‌های جام حذفی انگلیس شد.
به گزارش اسپوتنیک، اورتون که به تازگی فرانک لمپارد را به عنوان سرمربی جدید استخدام کرده بود، امشب در ورزشگاه گودیسون پارک و در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس، به مصاف برنتفورد رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 شکست دهد و جواز حضور در دور پنجم این رقابت‌ها را کسب کند.
تافی‌ها در نخستین بازی لمپارد نمایش بسیار درخشان داشتند و با ارائه بازی هجومی توانستند دروازه‌ حریف را به توپ ببنددد. این تیم در دقایق 31، 48، 62 و 1+90 توسط مینا، ریچارلیسون، هولگیت و تاوزند به گُل رسید و تک گُل برنتفورد را ایوان تونی در دقیقه 54 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
در این بازی همچنان دله آلی و دونی فن‌ ده‌بیک، دو خرید زمستانی اورتون نیز به هواداران معرفی شدند و در زمین بازی حضور پیدا کردند اما بازی نکردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала