کاهش بی سابقه کاربران در فیسبوک

© REUTERSfacebook logo
facebook logo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2022
عضو شوید
اولین بار در تاریخ است که فیسبوک کاربران خود را از دست می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس آخرین گزارشات فصلی، در سه ماه آخر سال 2021، حد متوسط تعداد کاربران فعال فیسبوک روزانه یک میلیون نفر کاهش یافته است. بیشتر ریزش افراد عضو فیسبوک در امریکای شمالی است، منطقه ای که بخش عمده ای از عایدات تبلیغاتی این پلتفرم را تشکیل می دهد.
Логотип социальной сети Facebook - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
تحریم اکانت اسپوتنیک عربی؛ فیسبوک بازهم آزادی بیان را سرکوب کرد
در گزارش آمده است که رشد عایدات فیسبوک به دلیل کاهش هزینه‌های مبلغین و افزایش رقابت، از جمله تیک تاک و یوتوب کُند شده است. به نقل از رسانه ها پس از انتشار این گزارش، سهام متا در بورس نزدک 23 فیصد کاهش یافت.
پیش از این در خبرها آمده بود که هوش مصنوعی به جای اسکن پیام‌های خصوصی، برای شناسایی حساب‌های کاربری دارای فعالیت مخرب استفاده خواهد شد. تکنکالوژی حافظه ماشینی بر بررسی گزارشات رمزگذاری نشده پلتفرم از جمله اطلاعات حساب های کاربری یا عکس‌های در دسترس عموم تمرکز می‌کند تا فعالیت‌های مشکوک شناسایی شوند. فیس بوک و انستاگرام قصد دارند به ایمنی کودکان و نوجوانان توجه ویژه ای داشته باشند: به طور مثال، اگر یک بزرگسال دائماً پروفایل های جدیدی ایجاد کند و سعی نماید با خردسالانی که آنها را نمی شناسد تماس بگیرد، ممکن است اقدامات مناسبی مثالاً، ممنوعیت ارتباط با خردسالان برای چنین افرادی انجام شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала