Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رودگولیت: "در اسپانیا فقط رئال گزینه هالند است"

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2022
عضو شوید
در رقابت بر سر جذب ارلینگ هالند؛ باشگاه‌های منچسترسیتی، لیورپول و رئال مادرید در فهرست باقی مانده‌اند و مورد توجه ستاره نروژی هستند و دو تیم بارسا و یونایتد حذف شده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که جنوری هم سپری شد؛ همچنان آینده ارلینگ هالند نامشخص است و چیزی که باید آشکار می‌شد، تیم آینده او بود اما به دلیل وضعیت حساس سلامتی مینو رایولا نماینده وی، این امر به تعویق افتاده است.
اما در کل واضح است که در صورت جدایی این بازیکن از دورتموند؛ او باید مقصد بعدی خود را مشخص سازد.

در همین پیوند ولی "رود گولیت" بازیکن سابق فوتبال می‌گوید که ستاره نروژی گزینه‌های خود را کاملا مشخص کرده است. او در دیدار با رسانه‌های مختلف گفت: "برای من در انگلیس (...) در اسپانیا فقط رئال مادرید یک گزینه است. من او را در انگلیس می‌بینم، اما فکر می‌کنم او به منچستریونایتد نخواهد رفت. سیتی می‌تواند با پپ گواردیولا برای جذب او تلاش کند. یورگن کلوپ و لیورپول نیز عالی خواهند بود. کاری که یورگن با این باشگاه انجام داده باورنکردنی است. شما فقط باید انجام دهید و او را همیشه ستایش کنید. او تشنه پیروزی است. این به هالند می‌آید که این سبک اوست. در اسپانیا فقط رئال مادرید یک گزینه است. این سه باشگاهی هستند که برای ارلینگ رقابت خواهند کرد."

مهاجم افسانه‌ای هالندی همچنین در مورد یکی دیگر از نام‌های بوندسلیگا و گلزن بزرگی مانند روبرت لواندوفسکی صحبت کرد و اظهار داشت: "من او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم، او می‌تواند همه کارها را انجام دهد. همچنین معتقد بودم که او توپ طلا را خواهد برد. تعجب آور بود که اینطور نشد. اما این یک کلاهبرداری نبود، فقط یک کار ساده بود؛ رای دادن. بسیار مایه تاسف است که او همزمان با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی حضور دارد. من احساس می‌کنم که او مانند دو نفر دیگر در کل دنیا ارزشی ندارد. این مایه شرمساری است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала