Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف تلخ اوبامیانگ؛ "فقط به دلیل مشکل با آرتتا از آرسنال جدا شدم"

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHФинал Лиги Европы: Челси - Арсенал. Реакция Пьер-Эмерика Обамеяна, Бакинский олимпийский стадион, Баку, Азербайджан
Финал Лиги Европы: Челси - Арсенал. Реакция Пьер-Эмерика Обамеяна, Бакинский олимпийский стадион, Баку, Азербайджан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2022
عضو شوید
پیر امریک اوبامیانگ ستاره جدید بارسلونا اعتراف کرد که تنها به دلیل مشکل با میکل آرتتا؛ آرسنال را ترک نمود.
به گزارش اسپوتنیک؛ پیرامریک اوبامیانگ مهاجم جدید بارسلونا که امروز به عنوان بازیکن بارسلونا رسما معارفه شد. او پس از توافق بر سر فسخ قراردادش با آرسنال؛ به گونه آزاد به این تیم پیوسته و تا سال 2025 قرارداد امضا کرده است.
اوبامیانگ امروز در کنفرانس خبری‌اش در مورد درگیری با سرمربی آرسنال پرداخت و اظهار داشت که به همین خاطر از تیم لندنی جدا شد. گفته می‌شد او ماه قبل به دلیل نقض انضباطی از کاپیتانی برکنار شد و حتی از ترکیب خط خورد.

در این مورد اوبامیانگ گفت: "فکر می‌کنم مشکل فقط با او [آرتتا] بود و او تصمیم گرفت. خیلی نمی‌توانم بگویم، او خوشحال نبود و بس. اینطوری شد او خیلی خوشحال نبود، من خیلی آرام ماندم و تمام. ماه‌های سختی بودند اما فکر می‌کنم گاهی فوتبال این‌طور است. به سهم خود من هرگز نخواستم کار اشتباهی انجام دهم و اکنون فکر می‌کنم که این گذشته است و می‌خواهم به حال فکر کنم و همین حالا پاسخ من است."

ستاره گابنی بدون این‌که کسی بداند در یک پرواز خصوصی به بارسلون پرواز کرد تا در صورت توافق با شرایط، انتقال‌اش را نهایی سازد و تحت معاینات پزشکی قرار گرفت و نزد پدرش (که خانه‌ای در بارسلونا دارد) منتظر ماند.

اوبا اظهار داشت: "من واقعاً می‌خواستم به اینجا بیایم، به همین دلیل صبح آمدم، زیرا می‌خواستم کارها را انجام دهم. ما تا آخرین لحظه منتظر ماندیم زیرا با آرسنال کمی سخت بود اما در نهایت من اینجا هستم. روز بسیار طولانی و دیوانه‌ کننده بود. دو دقیقه مانده به پایان امضا کردیم. خیلی طولانی بود، من با پدرم در خانه‌اش بودم به این امید که همه چیز خوب شود. در نهایت بعد از ظهر با من تماس گرفتند تا برای معاینه پزشکی بروم و من خیلی خوشحال رفتم. در پایان کمی استرس داشتم اما همه چیز خوب است."

این بازیکین که پیش از این به صورت مستقیم برای پیوستن به رئال مادرید ابراز علاقه کرده بود در ادامه تصریح کرد: "من همیشه رویای بازی در لالیگا را داشتم. این یک فرصت باورنکردنی برای من است. این شانس یک عمر است. همه می‌دانند که بارسا یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است. من خیلی خوشحالم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала