چین می خواهد DNA استالین را خریداری کند

© AP PhotoГенералиссимус Советского Союза Иосиф Сталин, 1946 год
Генералиссимус Советского Союза Иосиф Сталин, 1946 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2022
عضو شوید
کمونیست چینی به سلیم بنساد، نوه جوزف استالین، 3 میلیون دالر در مقابل دی‌ان‌ای رهبر پیشنهاد دادند.
به گزارش اسپوتنیک یک میلیادر چینی قصد دارد DNA ژوزف استالین را خریداری کند. این مطلب را مسئول مطبوعاتی نوه رهبر، وادیم گورژانکین با اشاره به سخنان معتمد خود و کتاب شناس خانواده استالین لانا پرشینا اعلام کرد.
گورژانکین گفت: "طبق گفته لانا پرشینا، دانیل فانگ، دادستان سابق هنگ کنگ که نماینده برجسته نه تنها حزب کمونیست چین، بلکه همچنین از قبیله با نفوذ شمال شرقی میلیاردرهای کمونیست چینی از پکن است، با او و سلیم تماس گرفت.
وی اظهار داشت که برای به دست آوردن DNA جنرالیسموس، کمونیست های میلیاردر چین آماده اند تا هزینه نبش قبر رهبر، دفن مجدد وی، هزینه آزمایش DNA را بپردازند و برای خود نمونه دی‌ان‌ای نیز قصد دارند 3 میلیون دالر دیگر بدهند.
وکیل یولیا وربیتسکایا-لینیک گفت که کمونیست ها می خواهند DNA استالین را نه تنها به منظور مطالعه به دست آورند، بلکه می خواهند رضایت قانونی سلیم بنساد را برای شبیه سازی پدربزرگش در آینده دریافت کنند. به گفته وی، نوادگان رهبری این پیشنهاد را به صورت مبهم پذیرفته اند، اما به دلیل وضعیت مالی و نبود مسکن، رد 3 میلیون برای او دشوار است.
پوتین: استالین شروع کننده جنگ جهانی دوم نبود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2019
پوتین: استالین شروع کننده جنگ جهانی دوم نبود
وکیل خانواده می گوید "برای به دست آوردن این مواد بیولوژیکی، لازم است مراحل نبش قبر رهبر که جسد او در نزدیکی دیوار کرملین دفن شده است انجام شود. مقامات رسمی هنوز با نبش قبر موافقت نکرده اند، زیرا این این امر به وضعیت گورستان مستلزم صدور یک سند اداری مناسب از طرف دولت فدراسیون روسیه است. بنابراین شاید این رویه با توجه به جایگاه بالای طرف های ذینفع، با رضایت نوه بزرگ انجام شود.
وی افزود که قوانین روسیه شبیه سازی را ممنوع می کند و همچنین واردات و صادرات جنین های شبیه سازی شده انسان را ممنوع می کند، اما این ممنوعیت برای مولکول های DNA اعمال نمی شود.
وربیتسکایا-لینیک گفت: "بنابراین، پس از دریافت مواد بیولوژیکی با رضایت نوه استالین، به طور فرضی می توان یک سلول سوماتیک را جدا کرد و روش شبیه سازی را با در نظر گرفتن فناوری های مدرن انجام داد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала