نشانه های اُمیکرون پس از تماس با فرد آلوده

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Медицинские сотрудники в защитных костюмах перевозят журналиста с положительным тестом на CoVID-19 в карантинный отель в Пекине
Медицинские сотрудники в защитных костюмах перевозят журналиста с положительным тестом на CoVID-19 в карантинный отель в Пекине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2022
عضو شوید
پس از دو روز تماس با فرد آلوده نشانه های اُمیکرون در بدن بیمار پیدا می شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اکسپرس، پزشکانی از ایالات متحده، بریتانیا و افریقای جنوبی نخستین نشانه های ویروس کرونا را فهرست کرده اند.
به گفته کارشناسان، گلودرد، کمردرد، خستگی، عطسه، تعریق شبانه و بدن درد می تواند تا دو روز پس از تماس با فرد بیمار رخ دهد. سردرد نیز جزو نخستین احساسات ناخوشایند ذکر شده است.
امارات استفاده از واکسن روسی اسپوتنیک لایت را تأیید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
کارآیی ۱۰۰ درصدی واکسن اسپوتنیک لایت در برابر اُمیکرون
پزشکان همچنین تصریح کردند، که گاهی اوقات نشانه کووید-19 خیلی دیرتر خود را نشان می دهد: در چنین مواردی بین عفونت و آغاز نشانه ها تا 14 روز طول می کشد. پزشکان توصیه می کنند که به مدت ده روز خود را جدا کنید و در صورت مشاهده این تغییرات در بدن، از نظر وجود عفونت کروناویروس آزمایش کنید.
یادآوری می کنیم، که در پایان نوامبر اُمیکرون در بوتسوانا و افریقای جنوبی شناسایی شد. این حاوی ده‌ها تغییر در پروتئین S لازم برای آلوده کردن سلول‌ها توسط پاتوژن است. به گفته دانشمندان، دگرگونی های زیادی در ژنوم نشان دهنده قابلیت انتقال بالای این گونه است.
واکسیناسیون مطمئن ترین راه محافظت است. وزیر بهداشت روسیه میخائیل موراشکو تاکید کرد که اکثر بیماران کووید-19 که در بیمارستان‌های روسیه بستری شده‌اند واکسینه نشده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала