Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فروشگاه برند لباس رونالدو در زادگاهش تعطیل می‌شود

© REUTERS / THANASSIS STAVRAKISRonaldo Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - Belgium v Portugal - La Cartuja Stadium, Seville, Spain - June 27, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo reacts after the match
Ronaldo     Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - Belgium v Portugal - La Cartuja Stadium, Seville, Spain - June 27, 2021  Portugal's Cristiano Ronaldo reacts after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2022
عضو شوید
الما آویرو خواهر کریستیانو رونالدو از تعطیلی فروشگاه برند لباس این بازیکن در زادگاهش پس از پانزده سال خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد، در کنار این که یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال است، در دنیا تجارت نیز از نام نیک برخوردار است و فعالیت‌های چشم‌گیری‌ دارد.
یکی از تجارت‌های رونالدو، برند لباس CR7 است که به شکل فروشگاه‌های زنجیره‌ای فعالیت دارد. این برند یکی از برندهای لوکس در صنعت پوشاک است. لباس زیر این برند توسط کمپانی دانمارکی JBS تولید می شود و به نوعی رونالدو در این کار با آنها شریک است. گفته می شود 14% از درآمد سالیانه این کمپانی از برند لباس زیر CR7 حاصل می شود.
یکی از شعبات این برند در زادگاه رونالدو یعنی مادیرا از چندین سال به سو فعال است و هواداران رونالدو لباس‌های مورد نظر شان را از آن تهیه می‌کنند.
امروز اما رسانه‌های پرتگالی از تعطیل این فروش خبر دادند و الما آویرو خواهر کریستیانو رونالدو نیز با انتشار پیامی در انستاگرام این موضوع را تایید کرد.
الما نوشت:" پروژه‌های بزرگ‌تری در راه است، انرژی بیشتری صرف شده و زمان، محبت و عشق خانواده من را همراهی می‌کند. با توجه به این که زمان برای همه کارها وجود ندارد و با توجه به این که زندگی را دوره‌های مختلف تشکیل می دهند، پس از پانزده سال تصمیم گرفتم که به این بخش از زندگی‌ام پایان ببخشم. تصمیم آسانی نبود چرا که رویایم در همین جا آغاز شد. لحظات، خاطرات و اتفاق‌های مهمی در این برهه رخ دادند که همیشه در قلب من می مانند."
این فروشگاه در حالی بسته می‌شود که به شهرت جهانی رسیده بود و بسیار از جوانان از سراسر دنیا علاقه‌مند به پوشیدن محصولات برند رونالدو بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала