Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارکا تایید کرد؛ راموس به جدال رئال نمی‌رسد

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر راموس
راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2022
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید و مدافع فعلی پاریسن‌‌جرمن، دیدار رفت برابر رئال مادرید در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، گزارش‌ها حاکی از آن است که آخرین مصدومیت سرخیو راموس باعث خواهد شد که او بازی رفت پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید را که ماه آینده در ورزشگاه پارک د پرانس برگزار خواهد شد، از دست می‌دهد.
مدافع اسپانیایی از زمان پیوستن به پاریسن‌جرمن، تنها چهار بازی در لیگ 1 برای غول فرانسوی انجام داده و بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی از دست داده‌است.
این مدافع میانی کهنه کار که در تمرینات روز پنجشنبه از ناحیه ساق پای راست آسیب دید، هفته آینده تحت آزمایشات بیشتر قرار خواهد گرفت تا میزان مصدومیت و دوری‌اش از میادین مشخص گردد.
با این حالا مارکا گزارش داده که راموس به دلیل مصدومیت کف پا، حداقل برای دو هفته غایب خواهد کرد، و بنابراین بازی رفت در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل رئال که 15 فبروری برگزار خواهد شد را از دست می‌دهد.
بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی مقابل غول اسپانیایی قرار است در تاریخ 9 مارچ در سانتیاگو برنابئو برگزار شود و این احتمال وجود دارد که راموس به آن بازی برسد.
در بیانیه پی‌اس‌جی که در مورد مصدومیت راموس به روز یکشنبه منتشر شد، آمده است: "سرجیو راموس به دلیل آسیب دیدگی شدید عضلانی در ساق پای راست که در تمرین روز پنجشنبه رخ داد، باید یک دوره استراحت کند."
این نشریه اسپانیایی همچنین می‌گوید که مشکل سولئوس چیزی است که راموس در شش ماه آخر حضورش در برنابئو با آن دست‌وپنجه نرم کرد و 24 بازی را برای کهکشانی‌ها از جنوری تا می سال 2021 از دست داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала