Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تدابیر شدید امنیتی و صحی در پکن چند روزمانده به افتتاح رقابت‌های المپیک زمستانی

© REUTERS / Pawel KopczynskiЦеремония закрытия XXIII зимних Олимпийских игр в Пхенчхане
Церемония закрытия XXIII зимних Олимпийских игр в Пхенчхане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2022
عضو شوید
رقابت‌های المیپک زمستانی به تاریخ 4 فبروری در پکن آغاز خواهد شد و دولت چین چند روز مانده به آغاز این رویداد مهم، تدابیر شدید امنیتی و صحی وضع کرده و تلاش دارد تا این رقابت‌ها در فضای امن برگزار شود.
به گزارش اسپوتنیک، با نزدیک شدن به روز افتتاحیه رقابت‌های المپیک زمستانی، موج جدیدی از ویروس کرونا در کشور چین شیوع پیدا کرده و افرادی زیادی در این کشور به کووید - 19 مبتلأ شده اند.
امروز در شهر پکن بیشتر از 20 مورد ابتلأ جدید به ویروس کرونا به ثبت رسید و این موضوع مسئولان برگزاری رقابت‌های المپیک زمستانی را نگران کرده‌است.
این بالاترین آمار برای شهر پکن از ماه جون 2020 تا حالا شمرده می‌شود و این احتمال وجود دارد تا ساعات آینده افزایش نیز یابد. در 4 روز آخر در پکن 119 مورد جدید کرونا به ثبت رسیده و بسیاری از افراد که علائم این بیماری را داشتند در خانه‌های شان قرنطینه شده‌اند.
به همین دلیل دولت چین چند شهر بزرگ را تعطیل کرده و از باشندگاه این شهرها خواسته است تا در خانه‌های شان بمانند و در شهر گشت‌وگزار نکنند.
همچنان محل بود و باش خبرنگاران المپیک زمستانی را دولت چین قرنطینه کرده و مردم به‌صورت گروهی برای آزمایش کرونا فرستاده می‌شوند.
مسئولان شدیدترین تدابیر امنیتی و صحی را وضع کرده‌اند و پوشیدن ماسک اجباری شده است و تلاش می‌شود تا این رقابت‌ها در فضای امن برگزار شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала