Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استفاده از ربات به جای گارسون و خدمه در رقابت‌های المپیک زمستانی + عکس/ویدیو

© REUTERS / Mohammad IsmailОфицианты ставят тарелки с едой на поднос роботу-официантке в кафе Times Fast Food в Кабуле
Официанты ставят тарелки с едой на поднос роботу-официантке в кафе Times Fast Food в Кабуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2022
عضو شوید
با نزدیک شدن به بازی های المپیک زمستانی، هوتلی در پکن از ربات‌ها به جای گارسون‌ها استفاده می‌کند تا ویروس کرونا به ورزشکاران و مسئولان برگزاری رقابت‌ها سرایت نکند.
به گزارش اسپوتنیک، به دلیل شیوع موج جدید ویروس کرونا، مسئولان برگزاری رقابت‌های المپیک زمستانی، قوانین سختگیرانۀ برای جلوگیری انتشار بیشتر این ویروس وضع کرده‌اند و تلاش دارند تا مهم‌ترین رویداد ورزش‌های زمستانی در فضای امن و عاری از کووید – 19 برگزار گردد.
با نزدیک شدن به روز افتتاحیه رقابت‌های المپیک زمستانی، هوتلی در پکن از ربات‌ها به جای گارسون‌ها استفاده می‌کند تا ویروس کرونا به ورزشکاران و مسئولان برگزاری رقابت‌ها سرایت نکند.
روبات‌های گارسون به درب مهمان می‌رسند، مهمان یک کد پین را در ربات تایپ می‌کند و ربات باز می‌شود تا غذا را به آن‌ها تسلیم کند. هنگامی که مهمان غذا را بیرون آورد، ربات بسته می شود و حرکت می‌کند و تا زمانی که مهمان دوباره او را فرا نخواند، در محل که برایش مشخص شده، در انتظار خواهد بود.
همچنان مسئولان برگزاری رقابت‌ها در بخش باربری و برخی خدمات دیگر نیز از ربات‌ها استفاده خواهند کرد تا مهمان با اطمینان کامل و خاطر آسوده در دهکده بمانند.
رقابت‌های المیپک زمستانی به تاریخ 4 فبروری در پکن آغاز خواهد شد و نزدیک به دوهفته ادامه خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала