Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ سفر تیم ملی کریکت به زیمباوه دوباره به تعویق افتاد

© Photoتیم ملی کریکت افغانستان
تیم ملی کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
عضو شوید
کریکت بورد کشور میگوید، سفر تیم ملی کریکت برای تقابل با زیمباوه تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.
به گزارش اسپوتنیک، ابتدا قرار بود تیم ملی کریکت افغانستان در سه بازی یک روزه (سوپر لیگ) و پنج بازی 20 آوره بین المللی در اواخبر ما دسمبر 2021 به مصاف زیمباوه برود، اما این مسابقات به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در قاره آفریقا و کشور میزبان برگزار نشد.
سپس مشخص شد که در اوایل ماه فبروی2020، تیم ملی کریکت افغانستان این مسابقات را برگزار خواهد گرد، اما ظاهرا این مسابقات قرار نیست در تاریخ از قبل تعیین شده برگزار شود و یک بار دیگر این سفر انجام نخواهد شد.
کریکت بورد در خبرنامه ای اعلام کرده است که این مسابقات به دلیل عدم نشر پخش زنده این رقابت ها از سوی کشور زیمباوه به تعویق افتاده است.
طبق خبرنامه ای که بورد کریکت افغانستان منتشر کرده، عبدالولی امین مدیر بخش عملیاتی اداره کرکت بورد افغانستان در این رابطه می گوید: " ما با زیمباوه در ارتباط بودیم تا چگونه می‌توان این سلسله بازی ها را در زمان شیوع نوع جدید ویروس کرونا در زمبابوی انجام دهیم. سپس با توجه به شرایط آن کشور، هر دو طرف به توافق رسیدیم که این سفر را الی ماه فبروری به تعویق بی اندازیم."
امین در ادامه می افزاید: "ما سپس نگرانی‌های مربوط به ویروس کرونا و محدودیت‌های سفر به زمبابوی را ارزیابی و مذاکره کرده بودیم. همچنین با کرکت بورد زمبابوی به توافق رسیدیم تا بازی ها طبق برنامه ریزی در ماه فبروری برگزار شود، اما از سوی اداره کرکت بورد زمبابوی اطلاع حاصل نمودیم که آنها نمی توانند خدمات پخش مورد نیاز از جمله سیستم بررسی تصمیم (دی آر اس) و دیگر وسایل پخش و نشر بازی ها را آماده کنند، بنابر این این سفر برای بار دوم به تعویق انداخته شد."
اداره کرکت بورد افغانستان متعهد شده است که با اداره کرکت بورد زیمباوه در ارتباط است تا این سلسله بازی ها را در آینده نزدیک برنامه ریزی نماید.
لازم به ذکر است که سه مسابقه یک روزه بین المللی در این سلسله بازی ها، بخشی از سوپرلیگ شورای بین المللی کرکت بود، در حالی که ۵ بازی بیست آوره بین المللی به عنوان بخشی از آمادگی ها برای جام جهانی مسابقات بیست آوره سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده بودند.
در حال حاضر، اداره کرکت بورد افغانستان روی سفر آینده بنگلادش که سه بازی یک روزه و دو بازی بیست آوره شامل آن است کار می کند که قرار است در ماه فبروی برگزار شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала