لاوروف: متن پاسخ تضمین امنیت ایالات متحده به زودی نشر می‌شود

© Sputnik / Roman Makhmutov /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: تماس امریکایی‌ها با روسیه در باره افغانستان فعال است
لاوروف: تماس امریکایی‌ها با روسیه در باره افغانستان فعال است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2022
عضو شوید
وزیر خارجه روسیه گفته است که محتوای پاسخ تضمین امنیت امریکا در ساعات نزدیک ابلاغ میشود.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه، در این مورد گفت: "چیزی که مربوط محتوای پاسخ، می شود، در آینده نزدیک به سرآیت اعلام خواهد شد، درحالیکه همکاران امریکایی ما میخواهند محرمانه باقی بماند، اما با متحدان امریکا و طرف اوکراینی توافق شده است. بنابر این شک ندارم که در آینده نزدیک نشر شود."
پیش از این وزیر امور خارجه ایالات متحده امریکا درباره نامه امریکا به روسیه درباره تضمین ها گفت، که پاسخ ایالات متحده به تضمین ها دربرگیرنده ای نگرانی های واشنگتن است.
Iran ralks - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2022
جزئیات مذاکرات امریکا با روسیه در مورد تضمین امنیت دولتی افشا شد
وزیر امور خارجه ایالات متحده گفت، که ایالات متحده آماده ادامه گفت و گو با فدراسیون روسیه در زمینه هایی است که همکاری در آنها هنوز امکان پذیر است .
بلینکن در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما پذیرای گفتگو هستیم، دیپلماسی را ترجیح می دهیم و آماده حرکت به جلو (در زمینه هایی که فرصت همکاری وجود دارد) هستیم.
یادآوری می کنیم، که در 17 دسامبر سال گذشته، وزارت خارجه روسیه پیش نویس توافقنامه های روسیه در مورد تضمین های امنیتی را منتشر کرد، که مسکو از واشنگتن و ناتو انتظار دارد. دو توافقنامه - با ایالات متحده و اعضای ائتلاف - از جمله شامل امتناع از گسترش ناتو به شرق، از جمله امتناع از پذیرش اوکراین در آن، و همچنین اعمال محدودیت در استقرار حمله جدی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала