رسانه: ناتو در حال بررسی ایجاد یک واحد رزمی در اسلواکی است

© Photo / U.S. Air Force / John R. WrightАмериканские военные во время учений НАТО Swift Response 21
Американские военные во время учений НАТО Swift Response 21 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2022
عضو شوید
براساس گزارش اسکای‌نیوز، کشورهای عضو ناتو در حال بررسی امکان ایجاد یک واحد رزمی در اسلواکی هستند.
به گزارش اسپوتنیک، پس از این، سی‌ان‌ان گزارش داد که ایالات متحده با گروهی از متحدانش در حال مذاکره برای استقرار هزاران نیروی اضافی به کشورهای ناتو در شرق اروپا قبل از هرگونه تهاجم احتمالی روسیه به اوکراین هستند، رومانی، بلغارستان و هنگری از جمله کشورهایی که امکان استقرار نیروهای اضافی را در نظر گرفته‌اند، هستند.
اسکای‌نیوز گزارش داد: متحدان ناتو در حال بررسی امکان ایجاد واحدهای رزمی جدید هزار نفر در رومانی، بلغارستان، هنگری و اسلواکی هستند.
این رسانه خاطرنشان می‌کند واحدهای رزمی جدید مشابه واحدهای است که در کشورهای بالتیک و لهستان وجود دارد.
Американские военнослужащие - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2022
رسانه: امریکا در حال بررسی استقرار "هزاران" نیرو به اروپایی شرقی است
روسیه بارها اتهامات "اقدامات تهاجمی" غرب و اوکراین را رد کرده و اعلام کرده است که کسی را تهدید نمی‌کند و قصد حمله به کسی را ندارد و اظهارات "تجاوز روسیه" بهانه‌ای برای استقرار بیشتر تجهیزات نظامی ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه است. وزارت خارجه روسیه پیشتر خاطرنشان کرده بود که اظهارات غرب درباره "تجاوز روسیه" و فرصت کمک به کی‌یف برای دفاع از خود در برابر آن مضحک و خطرناک است.
در عین حال، کی‌یف و کشورهای غربی اخیراً نسبت به تشدید ادعای "اقدامات تهاجمی" روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین ابراز نگرانی کرده اند. دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه گفت که روسیه نیروهای خود را در داخل خاک خود و بنا به صلاحدید خود جابجا می‌کند. به گفته وی، این موضوع هیچ کسی را تهدید نمی‌کند و نباید کسی نگران باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала