Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گفت‌وگوی پرتنش نیمار با پدرش: از نحوه صحبت کردن شما با مردم خوشم نمی‌آید

© AP Photo / Leo CorreaBrazilian soccer player Neymar leaves police headquarters in Rio de Janeiro, Brazil, Thursday, June 6, 2019. Neymar went to the headquarters in an investigation linked to a woman’s rape allegation against him
Brazilian soccer player Neymar leaves police headquarters in Rio de Janeiro, Brazil, Thursday, June 6, 2019. Neymar went to the headquarters in an investigation linked to a woman’s rape allegation against him - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
عضو شوید
نیمار جونیور در مستندی که اخیراً از وی پخش شده، از پدرش انتقاد کرده و گفته است که دوست ندارد با مردم صحبت کند.
به گزارش اسپوتنیک، مستند جدید نیمار همین اکنون در نتفلیکس در حال پخش است و در آن می‌توانید بخش‌های مختلف از زندگی این ستاره برازیلی را ببیند. در بخشی از این مستند نیمار با پدرش گفت‌وگوی پُرتنشی دارد و می‌گوید که از رفتار وی با مردم خوشش نمی‌آید و پرخاشگری را دوست ندارد.
در حقیقت این بخش متعلق به زمانی است که نیمار به تجاوز جنسی متهم شده و پدرش می‌خواهد به او بفهماند که در کنارش است و از او حمایت خواهد کرد.
سنیور به نیمار می‌گوید:" می خواهم بفهمی که دیگر نمی‌توانی ریسک کنی و هر چه دلت شد انجام دهی. نمی‌خواهم برایت اتفاق دیگری بیفتد، نگرانی اصلی ما این است که تمام تلاش‌ها برای ساختن تصویر امروز تو از بین برود. من نمی‌توانم همیشه کنارت باشم. قبلا بودم و تو دوستش داشتی؛ حالا نمی‌خواهی من باشم. اما یکی باید از تو محافظت کند. آن‌ها پسرم را به تجاوز متهم کرده‌اند. ممکن است آزاردهنده باشم، اما از تو محافظت می کنم."
پس از شنیدن حرف‌های پدرش، نیمار به عصبانیت از شیوه صحبت کردن پدرش با خود و دیگران انتقاد می‌کند و از او می‌خواهد که دیگر چنین صحبت نکند.
نیمار می‌گوید:" مطمئنا، اما من از نحوه صحبت شما با مردم خوشم نمی‌آید. من در مورد اتفاقی که اخیرا رخ داده صحبت نمی‌کنم، منظورم به طور کلی است. شما گاهی خیلی پرخاشگر هستید. می‌دانم که برای همه اتفاق می افتد... مشکل همین است، اما خوب است. فقط می‌خواهم بگویم که اینطور صحبت نمی‌کنم. اگر اشتباه کنم، می‌خواهم یک بحث سالم داشته باشم. سعی می‌کنم خوش بگذرانم اما نمی‌توانم. این جنگ من با خودم است. شما می‌گویید که انجام می‌دهم. خیلی چیزها، به همین دلیل است."
نیمار با پدرش در گذشته رابطه بسیار نزدیکی داشت اما این رابطه پس از آن که ستاره برازیلی برای پیوستن دوباره به بارسلونا تلاش‌های انجام داد و ناکام ماند، به هم خورده و در برازیل ادعاهایی وجود دارد که خواست‌های مالی پدرش سبب شده تا جونیور نتواند به نیوکمپ بازگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала