موادهای غذایی که از سیستم ایمنی بدن در برابر اُمیکرون نگهبانی می کنند

© Depositphotos.com / Ralwelپزشکان هندی برای اولین بار جهش مضاعف ویروس کرونا را شناسایی کردند
پزشکان هندی برای اولین بار جهش مضاعف ویروس کرونا را شناسایی کردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2022
عضو شوید
یک کارشناس خوراک روسیه گفت، که افزودن چربی های حیوانی به رژیم غذایی از سیستم ایمنی بدن در برابر "اُمیکرون" محافظت می کند.
به گزارش اسپوتنیک، مارگاریتا کورولوا، دکترای علوم پزشکی، استاد آژانس پزشکی و بیولوژیکی فدرال و کارشناس خوراک روسیه در این باره گفت: "چربی های حیوانی، مانند: چربی و روغن زیتون، به پشتیبانی از سیستم ایمنی بدن کمک می کنند، که در طول انتشار سویه اُمیکرون ویروس کرونا بسیار مهم است".
 بازگشت کرونا در افغانستان/ثبت 40 مورد جدید در شبانه‌روز گذشته - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
هشدار پزشک ایتالیایی درباره خطر اُمیکرون
این پزشک به منظور حفظ محیط قلیایی در بدن که باعث کاهش فعالیت ویروس‌ها و باکتری‌ها می‌شود، به وعده صبحگاهی اضافه کردن چربی‌های حیوانی را توصیه کرد.
او در این باره چنین روشنی انداخت: "یکی از عملکردهای اصلی چربی های حیوانی در بدن تنفس است. دستگاه آلوئولی بافت شش با یک سورفکتانت پوشانده شده است که بر پایه بیش از 90 درصد چربی های اشباع شده است. کیفیت سورفکتانت هوا را تعیین می کند. شش های بی عیب و نقص تبادل گاز و اکسیجن رسانی بدن را تامین می کنند. گوشته لیپیدی هر سلول، یعنی غشای سلولی آن، که شامل چربی های اشباع نیز می شود، از ایمنی سلولی حمایت می کند که از تکثیر و انتشار سریع ویروس جلوگیری می کند".
مارگریتا همچنین خاطر نشان کرد، که چربی های حیوانی منبع ویتامین A هستند که تولید سلول هایی را تحریک می کنند که باکتری ها و ویروس های مضر را از بین می برند و ویتامین E که دارای خواص آنتی اکسیدانی است.
سویه اُمیکرون ویروس کرونا یا B.1.1.529 در ماه نوامبر در بوتسوانا و آفریقای جنوبی یافت شد. به گفته کارشناسان، کسانی که بیمار شده اند و واکسینه شده اند ممکن است به آن دچار شوند.
نوع جدید قبلاً در 110 کشور از جمله روسیه شناسایی شده است . این گونه کرونا سریعتر از سویه دلتای پیشین پخش و غالب می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала