Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان رئال مادرید سه جلسه محروم شد + عکس

© REUTERS / SUSANA VERAريال مدريد
ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2022
عضو شوید
مارسلو مدافع چپ و برازیلی رئال مادرید، به دلیل توهین به داور بازی سه جلسه از همراهی این تیم محروم شد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رئال مادرید در ورزشگاه مانوئل مارتینز والرو به مصاف الچه در دور یک‌هشتم نهایی رقابت‌های کوپا دل‌ری رفت و در پایان 120 دقیقه به پیروزی دراماتیک 1-2 دست پیدا کرد و راهی یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها شد.
در آن دیدار رئال در پایان 90 دقیقه با نتیجه 0-0 مساوی کرد و در نیمه‌نخست وقت‌های‌ اضافه از حریف عقب افتاد. کهکشانی‌ها در دقیقه 102 یک اخراجی دادند و مارسلو مدافع چپ و کاپیتان این تیم به دلیل خطا روی بازیکن حریف اخراج شد و یک دقیقه پس از اخراج وی رئال مادرید گُل دریافت کرد.
مارسلو در ادامه با داور بازی درگیر شد و با خلق جنجال زیاد از زمین بازی بیرون شد. پس از بازی کارشناسان در مورد برخورد این بازیکن باتجربه با داور نظر دادند و احتمال افزایش محرومیت وی را پیش‌بینی کردند.
حالا پیش‌بینی‌ها رنگ واقعیت گرفته و این بازیکن 3 جلسه به دلیل توهین به داور محروم شده است. ستاره رئال به خاطر گفتتن "خیلی بدی" به داور با دو جلسه محرومیت مواجه و یک جلسه هم به خاطر کارت سرخش محروم شد.
به این ترتیب کاپیتان رئال بازی یکشنبه با الچه را به خاطر کارت سرخ از دست می‌دهد و بازی یک چهارم نهایی مقابل بیلبائو و در صورت صعود به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی، بازی رفتِ نیمه نهایی را از دست خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала