مقامات آسترالیایی به گردشگران: هنگام سفر به آسترالیا، می‌توانید کار کنید

© AFP 2023 / David MoirПремьер-министр Японии Синдзо Абэ и премьер-министр Австралии Скотт Моррисон во время возложения венков к кенотафу в Дарвине, Австралия
Премьер-министр Японии Синдзо Абэ и премьер-министр Австралии Скотт Моррисон во время возложения венков к кенотафу в Дарвине, Австралия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2022
عضو شوید
مقامات آسترالیایی به دلیل کمبود نیروی کار، به گردشگران اجازه کار را میدهند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، مقامات آسترالیا برای مقابله با کمبود نیروی کار، در تلاش هستند تا از گردشگران به عنوان نیروی کار استفاده کنند. آنها در تلاش هستند تا از ضربه‌ای که ویروس کرونا به آنها وارد کرده است، کنار بیایند.
اسکات موریسون، نخست وزیر آسترالیا، اظهار داشت، در طی دوازده هفته آینده برای دانشجویان و گردشگران که به این کشور می‌آیند، از پرداخت پول ویزا چشم پوشی می‌کند.
موریسون از گردشگران خواست که هنگام تفریح، به این کشور کمک کنند.
نواک جوکوویچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2022
ورزش
پیام جوکوویچ پس از رسوایی در آسترالیا
نخست وزیر آسترالیا گفت: "در سراسر کشور سفر کنید و به ما در کشاورزی، مهماننوازی، و بسیاری از مناطق اقتصادی که وابسته به کار است کمک کنید."
این سخنان درحالی است که ایالات متحده امریکا، به شهروندانش پیشنهاد داده است که به دلیل گسترش نوع جدید کرونا به این کشور سفر نکنند.
دراین اواخر، شرکت‌های آسترالیایی به دلیل اینکه کارمندان‌شان یا آلوده به کووید یا قرنطینه می‌شوند، به کمبود نیروی کار مواجه شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала