Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: "یا دمبله تمدید می‌کند یا باید در موردش تصمیم بگیرم"

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز در نشست خبری قبل از بازی تیم‌اش برابر بیلبائو؛ می‌گوید که دمبله یا تمدید می‌کند یا سران باشگاه به دنبال راهی برای او خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال بارسلونا قبل از تقابل با اتلتیک بیلبائو در نشست خبری حضور یافت و در مورد وضعیت تیم‌اش صحبت کرد.
اما آنچه که این روزها زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار گرفته وضعیت عثمان دمبله است که بارسا می‌خواهد برای تمدید کردن او را زیر فشار قرار دهد اما نماینده وی راضی نشده است.
ژاوی هرناندز اما گزینه تنبیه کردن را بدون بازی رد کرد و اظهار نمود که تنها به دو سناریوی کوتاه مدت فکر می‌کند. یعنی این بازیکن یا تمدید می‌کند یا که از این تیم جدا می‌شود.

ژاوی گفت: "چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما در شرایط پیچیده و سختی قرار داریم. اگر تمدید نکند باید در موردش تصمیم بگیریم، این کار آسانی نیست، اما متئو آلمانی پنج ماه است که با نماینده‌اش مذاکره کرده و دیگر نمی‌توانیم صبر کنیم، یا او تمدید می‌کند یا تصمیم می‌گیریم."

ژاوی در ادامه اضافه داشت: "من بسیار با او صادق بوده‌ام، شرایط آسانی نیست، اما باید تصمیم گرفت یا کایکسا یا فایکسا. اولین چیز منافع باشگاه است، که باید روشن باشد."

سرمربی کاتالان‌ها می‌گوید که به فکر نشاندن وی روی سکوها نیست، برعکس یا باید این بازیکن تمدید کند یا که راه حلی در مورد خواهد یافت.

ژاوی در پاسخ به سوالی درباره صحبت‌های مضاعف دمبله و ایجنتش، اطمینان داد که: "من هم این سوال را از خودم می‌پرسم، اما شما باید از او بپرسید. من نمی‌خواهم به کسی بی احترامی کنم، اما پیام واضح است. یا تجدید یا اکنون راهی برای خروج پیدا کنید."

البته این مربی برای حل مشکل عثمان دمبله مجدداً به پیچیده بودن شرایط اشاره کرد و به مشکلات باشگاه در قبض‌های حقوقی اشاره کرد: "باید بیشتر به فکر تیم باشید."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала