Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رانگنیک تأیید کرد؛ پوگبا در آستانه خروج + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
قرارداد پل پوگبا رو به فرجام است و وی تا هنوز تصمیم به تمدید نگرفته اما رانگنیک می‌خواهد او بازی نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ قرارداد پل پوگبا امسال در تابستان به فرجام می‌رسد و با وجودی‌که وی بعید است در اولدترافورد بماند اما رالف رانگنیک سرمربی موقت یونایتد می‌گوید که خوشحال است تا از او برای بهترین معامله ممکن استفاده نماید.
با این طرز پردازش، رانگنیک به نحوی تأیید کرد که پوگبا یونایتد را ترک می‌کند.
پوگبا در آستانه بازگشت از مصدومیت قرار دارد، اما سرمربی قصد دارد به او بازی بدهد تا او با قرارگرفتن در فهرست فروش؛ بتواند به مقصد رویایی‌اش (رئال مادرید) برسد.

سرمربی موقت یونایتد اظهار داشت: "به هر حال، قرارداد من به عنوان سرمربی نیز در تابستان به پایان می‌رسد. بنابراین ما همان هدف را داریم. ما همان جاه طلبی را داریم که در سه یا چهار ماه آینده به همان اندازه که می‌توانیم موفق باشیم. برای من این سوال نیست که یک بازیکن قراردادش رو به پایان است، سوال این است که او هنوز چقدر می‌خواهد بخشی از این گروه باشد؟"

در ادامه رانگینک توضیح داد: "تا زمانی‌که این وضعیت وجود دارد، چرا پل پوگبا پس از دو ماه و نیم مصدومیت که اکنون کاملاً آماده است، نباید بازی کند؟ او هم می‌خواهد خودش را نشان دهد. او می‌خواهد به هواداران منچستریونایتد، هیئت‌مدیره، به تمام دنیا نشان دهد که چه نوع بازیکنی است، حتی اگر فقط برای یک قرارداد جدید باشد. او برای انجام این کار انگیزه بالایی خواهد داشت و پس چرا من نباید به او بازی ندهم؟ اما، همانطور که گفتم، در نحوه برخورد بازیکنان با وضعیت فعلی‌اش تفاوت وجود دارد. اگر آنها به روشی حرفه‌ای و جاه طلبانه با آن برخورد کنند، البته من بازیکنانی را بازی خواهم داد، حتی اگر قراردادشان در تابستان به پایان می‌رسد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала