حبس کارمندان در داخل دفتری در پکن پس از ابتلای یک تن به "اومیکرون"

© AP Photo / Mark SchiefelbeinМусульмане собираются у мечети Нюцзе перед началом молитвы Ид-аль-Фитр в Пекине
Мусульмане собираются у мечети Нюцзе перед началом молитвы Ид-аль-Фитр в Пекине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
در غرب پکن، یک ساختمان اداری هنگامی که کارمندان هنوز در داخل آن بودند؛ مهر و لاک شد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از شبکه تلویزونی CNN روز قبل، تست سویه "اومیکرون"ویروس کرونای یکی از زنان شاغل در این ساختمان، مثبت تشخیص شد.
سرویس مربوطه برای کارکنان در داخل دفتر رختخواب آوردند و در خارج از ساختمان خیمه های برپا شده تا که در آنها آزمایشات کووید-19 انجام شود.
این روش عجیب قرنطینه برای کارمندان ممکن است چند روز طول بکشد.
برپایه این گزارش، شناسایی سویه جهش یافته "اومیکرون"در پکن زمانی اتفاق افتاده که شهرهای سراسر چین در حال آماده سازی خود برای میزبانی بازی های المپیک زمستانی که از 4 فبروری در این کشور آغاز می شود می باشند.
در پی ثبت اولین مورد ابتلا به سویه اومیکرون کرونا با منشاء داخلی در پکن، نگرانی‌ها درباره شیوع گسترده این سویه در چین افزایش یافته است.
از سوی دیگر 15 نفر که با بیمار مذکور ارتباط داشته‌اند، قرنطینه شده‌اند. همچنین محله‌ای که این بیمار ساکن آن است نیز قرنطینه شده است.
به گزارش کمیسیون ملی بهداشت چین، طی روز های گذشته 165 مورد ابتلا به ویروس کرونا که 65 مورد آن با منشا داخلی بوده، شناسایی شده است.
گزارش ها حاکی از آن است که علاوه بر پکن، در دستکم 4 شهر بزرگ دیگر این کشور نیز سویه اومیکرون شناسایی شده، با این حال هنوز آمار کلی مبتلایان مشخص نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала