"روس‌ها شوکه خواهند شد": امریکایی‌ها اظهارات مبنی بر جنگ با روسیه را به تمسخر گرفتند

© AP Photo / Mindaugas KulbisСолдаты американской армии на учениях в Литве
Солдаты американской армии на учениях в Литве  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
تاکر کارلسون، یکی از محبوب‌ترین مجری‌های شبکه "فاکس‌نیوز"، پس از صحبت در مورد جنگ احتمالی بین ایالات متحده امریکا و روسیه، مورد انتقاد کاربران توییتر قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، مجری فاکس‌نیوز در برنامه خود با یک ناظر سیاسی در مورد وضعیت اطراف اوکراین صحبت کرد. بعداً کارلسون بخشی از این گفتگو را با این عنوان منتشر کرد: "امریکا به جنگ با روسیه نزدیک‌تر می‌شود و رسانه‌های آن را تشویق می‌کنند".
با این حال، کاربران شبکه اجتماعی توییتر با نظر "مبارزه" این مجری امریکایی موافق نبودند و اکثر مفسران از این ایده را دوست نداشتند.
یکی از کاربران نوشته است: "روس‌ها وقتی ببینند چگونه سربازان ما مهارت برای فلم گرفتن به تیک‌تاک دارند، شوکه خواهند شد".
کاربر دیگری نوشته: "نیازی نیست روسیه امریکا را بمباران کند. کشور از درون از لحاظ اقتصادی، اخلاقی و معنوی در حال فروپاشی است و هیچ چیز نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد. روسیه فقط می‌تواند تماشا کند".
همچنان کاربر دیگر نگاشته است: تلاش برای تشدید درگیری با روسیه یک اشتباه مهلک برای کاخ سفید خواهد بود".
یکی دیگر از کاربران نوشته است: هیچ کس به جنگ نیاز ندارد. رنج در دنیا بسیار زیاد است".
Боинг KC-135 Stratotanker ВВС США  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2021
"ما نمی‌ توانیم بجنگیم"؛ آسیب‌پذیری حیاتی در نیروی هوایی امریکا
روسیه بارها اتهامات "اقدامات تهاجمی" غرب و اوکراین را رد کرده و اعلام کرده است که کسی را تهدید نمی‌کند و قصد حمله به کسی را ندارد و اظهارات "تجاوز روسیه" بهانه‌ای برای استقرار بیشتر تجهیزات نظامی ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه است. وزارت خارجه روسیه پیشتر خاطرنشان کرده بود که اظهارات غرب درباره "تجاوز روسیه" و فرصت کمک به کی‌یف برای دفاع از خود در برابر آن مضحک و خطرناک است. در عین حال، کی‌یف و کشورهای غربی اخیراً نسبت به تشدید ادعای "اقدامات تهاجمی" روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین ابراز نگرانی کرده اند. دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه گفت که روسیه نیروهای خود را در داخل خاک خود و بنا به صلاحدید خود جابجا می‌کند. به گفته وی، این موضوع هیچ کسی را تهدید نمی‌کند و نباید کسی نگران باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала