Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امروز روز سرنوشت ساز برای آینده دمبله در بارسا

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
عضو شوید
ژاوی با سران بارسا دیدار می کند تا در مورد حضور دمبله صحبت کند. زیرا او می‌خواهد این بازیکن بماند اما باشگاه قصد جدایی از او را دارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ امروز برای آینده عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا روز تعیین کننده‌ای است.
از یک سو زمان اولتیماتوم اخیر بارسلونا برای پاسخ در مورد تمدید بازیکن به فرجام می‌رسد و از سوی دیگر جلسه‌ی برنامه ریزی شده که در آن سران باشگاه، مدیر ورزشی و ژاوی جمع می‌شوند تا در مورد این بازیکن تصمیم نهایی را بگیرند.
باشگاه قصد دارد با بردن وی روی سکوها به نحوی فشار وارد کند تا این بازیکن به تمدید رضایت بدهد در حالی‌که ژاوی ترجیح می‌دهد این بازیکن همچنان در ترکیب حضور داشته باشد.
در صورتی که ایجنت دمبله همچنان امر تمدید را به تعویق بیاندازد، تصمیم مشترک در این باره امروز گرفته خواهد شد، زیرا موسی سیسوکو می‌خواهد زمان بیشتری در اختیار داشته باشد و به نظر نمی‌رسد که وی پاسخ قاطع امروز داشته باشد.
این در حالی‌ست که سیسکو در رسانه RMC اظهارداشت که بردن دمبله به سکوها در شش ماه نمی‌تواند او را تحت تأثیر قرار بدهد.

او گفت: "این یک جنبش فشاری است که با افرادی مانند ما کار نمی‌کند. شاید بتواند با عواملی که با باشگاه بارسلونا دوست هستند، کار کند. این در مورد من صدق نمی‌کند، من اینجا هستم تا از منافع بازیکنم دفاع کنم."

در ادامه سیسوکو به سران بارسا حمله کرد و آنان را به دلیل توافق نکردن به تمدید دمبله متهم نمود.

سیسوکو گفت: "بله، ما مطالباتی داریم، اما قبلاً نشان داده‌ایم که گزینه‌های شغلی عثمان با پول دیکته نشده وگرنه او اینجا نخواهد بود. بنابراین، اگر بارسلونا می‌خواست مذاکره کند، می‌توانست با ما سر میز مذاکره بنشیند. اما مذاکره‌ای در کار نیست و فقط تهدید می‌کند که دیگر در تیم شان بازی نکند و این درست نیست. ما در صورت لزوم از حقوق عثمان دفاع خواهیم کرد. ما نمی دانیم که قرار است چه کار کنیم، هیچ کاری انجام نشده است. اما سران باشگاه عثمان را به تنهایی از دست می‌دهند. از ابتدا نشان دادیم که می‌خواهیم بحث کنیم، البته با شرایط، اما بدون بستن در."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала