کابینه طالبان: طرح یونیفورم پولیس تایید شد

© https://twitter.comطالبان درغور از مردم یک‌ونیم میلیون خون‌بها خواسته اند
طالبان درغور از مردم یک‌ونیم میلیون خون‌بها خواسته اند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
عضو شوید
کابینه حکومت سرپرست طالبان اعلام کرده که یونیفورم های پولیس که از سوی وزارت امور داخله پیشنهاد شده بود، را با اندکی تغییر تصویب کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های خبری کابل، کابینه حکومت طالبان اعلام کرده که در جلسه نوزدهم کابینه که روز گذشته (دوشنبه، 27 جدی) به ریاست ملامحمد حسن آخند، رئیس الوزرای حکومت، یونیفورم انتخاب شده پولیس که از سوی وزارت امور داخله پیشنهاد شده بود، با اندکی تغییر معمولی تصویب کرده است.
این در حالی است که پس از نگرانی‌ها و انتقادهای مردم از نبود يونیفورم مشخص برای نیروهای امنیتی طالبان، وزارت امور داخله این گروه گفته بود که تلاش‌ها برای رفع این نگرانی‌ها جریان دارد و همه روزه شمار زیادی از نیروهای‌ حکومت اسلامی طالبان به یونیفورم مشخص ملبس می‌شوند.
با این حال شماری از شهروندان کشور از نبود یونیفورم مشخص برای نیروهای امنیتی طالبان شکایت کرده، می‌گویند که مردم نمی‌توانند نیروهای امنیتی را تشخیص دهند.
آنان می‌گویند که به دلیل نبود یونیفورم مشخص برای نیروهای طالبان، زمینه برای افراد استفاده جو فراهم گردیده که باعث افزایش جرایم جنایی نیز شده است.
هر چند مقام‌های طالبان پیش از این نیز گفته بودند که نیروهای شان را با یونیفورم مشخص ملبس خواهند کرد، اما با گذشت حدود پنج ماه از روی کار آمدن حکومت جدید، این کار تا حد زیادی عملی نشده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала