Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد جایی نمی‌رود؛ ستاره‌ بلجیمی به رئال و تیم لیگ برتر نه گفت

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
عضو شوید
ادن هازارد قصد ندارد از رئال مادرید جدا شود و به همین دلیل پیشنهاد باشگاه نیوکاسل را که باشگاه فعلی او نیز با آن موافق بود، رد کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید که تابستان 2019 به حضور هفت ساله‌اش در چلسی پایان داد و با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش 100 میلیون یورو به جمع کهکشانی‌ها پیوست، در این مدت نتوانسته در جمع لوس بلانکوس آن درخششی که با پیراهن چلسی داشت را تکرار کند، هرچند مصدومیت‌های زیادی که او در این مدت به آن دچار شده، در این امر بی‌تأثیر نبوده است.
این بازیکن که شدیداً تلاش دارد تا به روزهای اوج خود بازگردد، اخیراً مورد توجه باشگاه نیوکاسل قرار گرفته بود و سعودی‌ها خواهان جذب وی در پنجره نقل‌وانتقالات جاری بودند.
این باشگاه با مبلغ 33.5 میلیون پوند به اضافه 8.3 میلیون پوند پاداشخواهان جذب هازارد بود و رئال مادرید نیز به این پیشنهاد کلاغ‌ها چراغ سبز نشان داده‌ بود و منتظر پاسخ ادن‌ هازارد بود.
نشریه دیلی میل اما مدعی است که ادن هازارد قصد ندارد از رئال مادرید جدا شود و به همین دلیل پیشنهاد باشگاه نیوکاسل را که کهکشانی‌ها نیز با آن موافق بود، رد کرده‌است.
این نشریه همچنان مدعی است که هازارد خواهان پیوستن به یک باشگاه بزرگ در لیگ برتر است و ترجیح می‌دهد به تیم سابقش چلسی برگردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала