نرخ بنزین در فنلاند؛ مردم را مجبور به گوزن سواری کرد

© Sputnik / Pavel Lvov /  مراجعه به بانک تصاویر Северный олень на свободном выпасе в тундре в Мурманской области
Северный олень на свободном выпасе в тундре в Мурманской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
عضو شوید
در فنلاند قیمت بنزین به قدری بالا است که مردم سوار گوزن می شوند.
به گزارش اسپوتنیک، زنی در فنلاند در ویدئویی اعلام می کند که چگونه قیمت بسیار بالای بنزین او را مجبور کرد ماشین سورای را به یک روش حمل و نقل سازگار با محیط زیست تغییر دهد و سوار گوزن شمالی شود.
به گزارش اسپوتنیک، از 10 جنوری 2022، قیمت بنزین در فنلاند کمی بیش از 3 دالر در هر لیتر است. ویدئویی در تیک توکمنتشر شده است که نشان می دهد جانیتا کنتالا، زنی از فنلاند، در سردترین منطقه شمالی فنلاند، سوار بر سورتمه گوزن شمالی به سوپرمارکت می رود. او در این ویدئو می گوید که گوزن های شمالی نه تنها حمل و نقل سازگار با محیط زیست هستند، بلکه با توجه به قیمت بنزین در منطقه، مقرون به صرفه تر هستند.
Граница России и Финляндии в районе пункта пропуска Нуйамаа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2021
فنلاند به فکر ساختن حصار در مرز با روسیه است
این ویدئو با عنوان "زمانی که بنزین هر لیتر 3 دالر قیمت دارد و شما در فنلاند زندگی می کنید، جایی که همه جا مسافت های طولانی وجود دارد" است که در زمان انتشار بیش از 1.5 میلیون لایک و 11 هزار نظر به دست آورده است.
کاربران به شوخی می گویند: "این گوزن در هر مایل چند هویج می خورد؟"
گفتنی است، سه دالردر هر لیتر بنزین برای مردم خیلی گران تمام می شود. افزایش قیمت بنزین در فنلاند افزایش بی سابقه ای را در ابتدای سال نشان می دهد. از 10 جنوری 2022، قیمت بنزین در فنلاند کمی بیش از 3 دالرشده است، در روسیه این مبلغ کمتر از 1 دالر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала