Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم فیورنتینا در رادار باشگاه‌های مطرح

© Sputnik / Егор Еремов /  مراجعه به بانک تصاویر فیورنتینا
فیورنتینا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
عضو شوید
دوشان ولاهوویچ ستاره خط حمله فیورنتینا مورد توجه سه باشگاه مطرح اروپایی قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، دوشان ولاهوویچ فوق ستاره صربستانی فیورنتینا، درخشش خوبی در این تیم داشته و مشتریان زیادی برای خودش دست و پا کرده است. باشگاه ایتالیایی با وجود پیشنهادات زیادی که وجود دارد، قصد دارد وی را تا پایان فصل حفظ کند و در تابستان به پیشنهادات برای او گوش دهد.
در همین رابطه، سایت "گل" خبر داده رقابت شدیدی میان تیم‌های مطرح اروپایی برای جذب این بازیکن شکل گرفته و تیم‌هایی چون یوونتوس و آرسنال به صورت جدی خواهان جذب ماشین‌ گُلزنی فیورنتینا اند.
گُل همچنان مدعی است که بارسلونا نیز به این بازیکن چشم دارد و در صورتی که موفق به جذب ارلینگ هالند مهاجم نروژی بروسیا دورتموند نشود، به سراغ مهاجم صرب خواهد رفت.
جذب این مهاجم در پنجره نقل‌وانتقالات تابستان آینده دشوار به نظر می‌رسد زیرا ارزش او در سایت ترانسفر مارکیت حدود 70 تا 90 میلیون یورو برآورده شده و مصارف اضافی نیز در قبال خواهد داشت.
با این حال نمایندگان این بازیکن نیز درخواست تقریبا 10 میلیون یورویی به عنوان کمیسیون دارند و این می‌تواند انتقال ولاهوویچ را در تابستان آینده دشوار سازد زیرا چنین درخواستی بسیار هنگفت است.
ولاهوویچ تا تابستان 2023 با فیورنتینا قرارداد دارد و این خبری خوبی است زیرا این باشگاه مجبور خواهد بود تا مجوز جدایی او را صادر کند و از جدایی رایگان او در تابستان 2023 جلوگیری کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала