لاوروف: مقامات آلمانی ممکن است ساحه را برای راشا تودی به زبان روسی محدود نمایند

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Офис телеканала RT в Москве
Офис телеканала RT в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
عضو شوید
وزیر امور خارجه لاوروف: مقامات آلمان ممکن است در تنگ ساختن عرصه برای راشا تودی دست داشته باشند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت که روسیه دلایلی بدست دارد که نشان می دهد مقامات آلمانی مستقیماً با سرکوب RT DE در آلمان مرتبط هستند.
وزیر امور خارجه روسیه سرگی لاوروف در گفتگو با همتای آلمانی خود گفت که مقامات آلمان ممکن است در آزار و اذیت کارکنان راشاتودی در آلمان دست داشته باشند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در سخنانی با همتای آلمانی خود گفت که فدراسیون روسیه دلایلی برای این باور دارد که مقامات آلمانی مستقیماً با سرکوب RT DE (راشا تودی در آلمان) مرتبط هستند.
او پس از گفتگو با همتای آلمانی خود آنالنا بوربوک گفت: "دلایلی داریم که باور کنیم دولت آلمان با آنچه در حال وقوع است (آزار و اذیت راشا تودیدر آلمان) ارتباط مستقیمی دارد."
Офис телеканала RT в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
آغاز نشرات شبکه تلویزیونی RT DE به زبان آلمانی
پیش از این در خبرها آمده بود که اتحادیه روزنامه نگاران آلمان از نهادهای نظارتی این کشور خواستند که به پورتال آلمانی زبان راشا تودی مجوز پخش تلویزیونی ندهند.
در بیانیه این اتحادیه آمده؛ اتحادیه روزنامه نگاران آلمان از نهادهای نظارت بر رسانه ها می خواهد که مجوز پخش راه اندازی شبکه تلویزیونی برای سایت RT Deutsch را ندهند.
در ادامه این پیام تاکید شده که ما راشا تودی را به عنوان یک رسانه خبری نمی شناسد، بلکه تنها ابزاری برای تبلیغ کرملین است.
وضعیت رسانه های روسی طی سال های اخیر در غرب به طور چشمگیری با مشکلاتی روبرو شده است. در ماه نوامبر سال گذشته پارلمان اروپا قطعنامه ای را تصویب کرد که در آن نیاز به مقابله با رسانه های روسی تاکید شده و از راشا تودی و اسپوتنیک به عنوان تهدیدهای اصلی نام برده شده.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала