Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان احتمالی بازنشستگی مودریچ مشخص شد + عکس

© AP Photo / Christophe EnaИгрок Реал Мадрида Лука Модрич получил награду "Золотой мяч" в Париже, Франция
Игрок Реал Мадрида Лука Модрич получил награду Золотой мяч в Париже, Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2022
عضو شوید
لوکا مودریچ در مکالمۀ دوستانه به یکی از هم‌تیمی‌هایش گفته است که تا سن 40 سالگی فوتبال بازی خواهد کرد و پس از آن بازنشسته خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، لوکا مودریچ ستاره 36 ساله و کروات رئال مادرید، درخشش خوبی در ترکیب این تیم داشته است و بازیکنی بدون جانشین محسوب می‌شود. این بازیکن با تجربه با درخشش در رقابت‌های سوپرکاپ اسپانیا و گُل‌زنی در دیدار نهایی برابر اتلتیک بیلبائو، یک بار دیگر ثابت کرد که سن برای او فقط یک عدد است و می‌تواند چندین سال دیگر در بهترین فُرم در میادین بدرخشد.
در حالی که بسیاری از بازیکنان فوتبال در سن مودریچ از دنیای فوتبال خداحافظی کرده‌اند، به نظر می‌رسد که وی چنین برنامۀ ندارد و می‌خواهد حداقل تا 40 سالگی فوتبال بازی کند.
این موضوع را می‌شود از مکالمۀ دوستانه وی به یکی از هم‌تیمی‌هایش که گفته است که تا سن 40 سالگی فوتبال بازی خواهد کرد و پس از آن بازنشسته خواهد شد، درک کرد.
لوکا هنگام انتظار برای دریافت مدال قهرمانی، گفت‌وگویی با آندره لونین دروازه‌بان اوکراینی داشته و دوربین‌ها توانستند تصویر جالبی از مکالمه این دو را شکار کنند.
در این تصاویر لونین از مودریچ می‌پرسد که می‌خواهد تا چه زمانی ادامه بدهد؟ بازیکن کروات در پاسخ می‌گوید که می خواهد تا 40 سالگی بازی کند.
لوکا در تابستان آینده 37 ساله می‌شود و بدین ترتیب به زعم خودش می خواهد تا سال 2025 به بازی کردن ادامه بدهد. البته آمادگی بدنی بی‌نظیرش نشان می‌دهد که چنین چیزی دور از انتظار هم نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала