شاهراه سالنگ به‌روی موترهای باربری بسته شد

© ریاست حفظ و مراقبت سالنگهاباز شدن شاهراه سالنگ به روی رفت و آمد موترهای مسافربری/ به روی موترهای تریلر بسته است
باز شدن شاهراه سالنگ به روی رفت و آمد موترهای مسافربری/ به روی موترهای تریلر بسته است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2022
عضو شوید
ریاست حفظ و مراقبت سالنگ‌ها می‌گوید که در نتیجۀ برفباری‌ها و طوفان شدید در شاهراه سالنگ، این شاهراه به روی موترهای باربری مسدود شده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، ریاست حفظ و مراقبت سالنگ‌ها روز دوشنبه 17 جنوری با فرستادن پیامی به خبرنگاران گفت که در حال حاضر، برفباری شدید و توام با طوفان در دو طرف سالنگ‌ ادامه دارد.
به گفته عبیدالله عبید رئیس حفظ و مراقبت سالنگ ها این وضعیت ممکن تا 24 ساعت آینده ادامه یابد. او از رانندگان این مسیر خواست که باید با تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر "چین"، روغنیات اضافی، البسۀ گرم و غذا احتیاطی مجهز باشند.
ریاست حفظ‌ و مراقبت از سالنگ‌ها همچنین گفته‌است که بدون موتر باربری تاکنون شاهراه به‌روی سایر موترها باز بوده و رانندگان می‌توانند با سرعت مجاز، وسایل و تجهیزات زمستانی به ویژه داشتن زنجیر(چین)، البسه گرم، غذای احتیاطی و روغنیات اضافی وغیره در این مسیر سفر کنند.
به گفته این ریاست، در حال حاضر حجم برف در دوطرف سالنگ‌ها به ۳۰ سانتی می‌رسد و تلاش‌های قوای کار ریاست حفظ و مراقبت سالنگ‌ها برای باز نگه‌داشتن این شاهراه جریان دارد.
این در حالی است که همه ساله در فصل زمستان شاهراه سالنگ برای مدتی به روی ترافیک مسدود می‌شود.
سالنگ از شاهراه‌های مهم افغانستان است که کابل را به هفت ولایت شمالی وصل می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала