Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولتیماتوم بارسلونا به ستاره فرانسوی

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2022
عضو شوید
سران باشگاه بارسلونا تنها 48 ساعت دیگر برای وینگر فرانسوی تیمشان صبر می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا به دمبله اعلام کرده است تا ظرف 48 ساعت اینده باید جواب قطعی به آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد بارسا بدهد.
نشریه اسپانیایی "موندودپورتیوو" گزارش کرده که در غیر این‌صورت تمام پیشنهاد ها از اعتبار خارج شده و دیگر حتی اگر خود دمبله هم بخواهد بارسا با او ادامه نخواهد داد و بارسا به دنبال کار های لازم خواهد رفت.
روز گذشته جرارد رومرو نیز از پایان صبر سران بارسا صحبت کرده بود. حال منابع موندو دیپورتیوو گزارش داده اند که هنوز جوابی رسمی از سوی دمبله یا مدیر برنامه هایش به باشگاه داده نشده است.
اگر این جواب در 48 ساعت آینده به دست بارسایی ها نرسد، چه جواب دمبله مثبت یا منفی باشد، سران باشگاه به این نتیجه می رسند که بازیکن تمایلی به ادامه بازی در بارسلونا ندارند و دست به انجام اقدامات لازم می زنند.
بارسا به تازگی عملکرد فنی دمبله مقابل رئال مادرید را ارزیابی کرده است. دمبله در این بازی 3 موقعیت مسلم گلزنی داشته اما همه را از دست داده است او 11 شوت به طرف دروازه زد و فقط یک شوت آن توسط کورتوا گرفته شد بقیه شوت ها با اختلاف زیادی از دروازه به بیرون رفت.
در همین حال، روزنامه آ.اس مدعی شده که ژاوی از رفتار این بازیکن بسیار ناراحت است، خصوصا از رفتاری که مدیربرنامه او در پیش گرفته و به عقیده این مربی اسپانیایی، هیچ توجهی به منفعت ورزشی موکل نشان نداده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала