Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت پوچتینو از عملکرد پی‌اس‌جی: "همیشه چیزهایی برای بهبود وجود دارد"

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2022
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن از پیروزی تیم‌اش برابر برست در لیگ یک فرانسه راضی است.
به گزارش اسپوتنیک؛ مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن پس از برتری 2-0 تیم‌اش برابر برست در این مورد واکنش نشان داد و گفت که هنوز جای پیشرفت وجود دارد.
این بازی با گل‌های کیلیان امباپه و تیلو کرر به سود پی‌اس‌جی پایان یافت.
مائوریسیو پوچتینو پس از بازی گفت:
"وقتی بازی را در پایان ارزیابی می‌کنید، فکر می‌کنم ما از بازیکنان و عملکرد کلی احساس رضایت می‌کنیم. همیشه چیزهایی برای بهبود وجود دارد، اما فکر می‌کنم برای شروع اولین بازی در سال جدید پیروزی مهم بود. از نبودن هواداران ما در اینجا ناامید هستیم. وقتی هواداران ما اینجا در پارک دو پرنس نیستند، فوتبال متفاوت است، اما در کل از عملکرد و سه امتیاز راضی هستم."
پوچتینو معتقد است که در هفته‌های آینده چیزهای بیشتری از تیم پی‌اس‌جی دیده خواهد شد زیرا آنها خود را برای نیم فصل دوم آماده می‌کنند؛ او اضافه کرد:
"زمانی که برای کار و پیشرفت در زمینه‌های مختلف زمان داشته باشیم، فکر می‌کنم شما چیزهایی را در زمین خواهید دید. فکر می‌کنم چند هفته در پیش داریم تا کار کنیم و برای بهبود تلاش نماییم. مهم‌تر از همه این است که احساس آزادی داشته باشیم، همیشه با فکر به جلو بازی کنیم، تهاجمی باشیم. البته امروز به طور کلی فکر می‌کنم وقتی بازی را تمام می‌کنید این حس خوب است زیرا شانس گل‌های بیشتری را داشتیم، پیروز شدیم و فکر می‌کنم ما بازی را هم کنترل کردیم."
پی‌اس‌جی با این پیروزی؛ از 21 بازی 50 امتیازی شدند و با 11 امتیاز اختلاف نسبت به نیس رده دومی، در صدر ایستادند.
پی‌اس‌جی قرار است تا یک ماه دیگر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود.
اولین بازی این دیدار قرار است در تاریخ 15 فبروری 2022 در پاریس برگزار شود. بازی برگشت در مادرید قرار است روز 9 مارچ انجام یابد.
تیم پاریسی علی‌رغم پول بزرگ قطر از سال 2011 تا کنون نتوانسته در بزرگترین رقابت باشگاهی اروپا قهرمان شود. با این حال، این ممکن است یکی از بهترین فرصت‌های پی‌اس‌جی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در تاریخ باشد. غول پاریسی با اضافه کردن بازیکنانی مانند لیونل مسی، سرخیو راموس و جانلوئیجی دوناروما در تابستان 2021، تیم فوق العاده‌ای ساخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала