Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلفات رئال در ال‌کلاسیکو؛ سه ستاره مصدوم شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2022
عضو شوید
نشریه اسپانیایی از مصدومیت سه بازیکن رئال مادرید در بازی شب گذشته خبر داده است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید با غلبه بر بارسلونا به فینال سوپرجام اسپانیا رسید و یکشنبه باید به مصاف برنده بازی اتلتیک بیلبائو و اتلتیکو مادرید برود.
ال کلاسیکوی جذاب نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا به دقیقه 110 رسیده بود که وینسیوس در یک کورس برای رسیدن به توپ متوقف شد، روی زمین نشست و تقاضای تعویض کرد.
ستاره برازیلی که اولین گل بازی را به ثمر رسانده بود در جناح چپ، یک خطر دائمی برای بارسا محسوب می شد اما خستگی ناشی از دویدن های بسیار در نهایت او را دقیقه 110 بازی متوقف کرد. به جای وینی این کاماوینگا بود که وارد زمین شد.
کریم بنزما نیز با وجود مصدومیت از ناحیه شانه فداکاری کرد و تا پایان در بازی ماند. مودریچ البته در نیمه دوم جای خود را به زننده گل سوم رئال مادرید یعنی فدریکو والورده داد.
در همین رابطه نشریه اسپانیایی "موندودپورتیوو" گزارش داده است که هر سه بازیکن با مصدومیت های جزئی بازی چهارشنبه را ترک کرده اند و شاید به بازی فینال سوپرجام نرسند و به غایبان بزرگ رئال در این بازی تبدیل شوند.
مادریدی‌ها برای پنجمین بازی متوالی آبی اناری‌ها را با شکست در این رقابت بزرگ، روبه‌رو کردند. این اتفاق برای دومین بار در تاریخ رخ داده است؛ اولین رکورد مربوط به سال 1962 تا 1965 است که مادرید موفق به ثبت هفت پیروزی پیاپی شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала