Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فقط به پیروزی در فینال فکر می‌کنیم؛ بارسا در مسیر پیشرفت است

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد پیروزی در ال کلاسیکو صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه شب از دور مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، رئال مادرید موفق شد در یک بازی جذاب، سه بر دو از سد بارسلونا عبور کند و به فینال راه یابد.
سرمربی رئال مادرید پس از پایان بازی مقابل بارسلونا که با پیروزی 3-2 آنها و صعود به فینال همراه بود در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
آنچلوتی ابتدا در خصوص عملکرد شاگردانش در این بازی گفت:
"تیم برای چنین بازی هایی آماده بود. بازی نزدیکی انجام شد. موثر بودیم اما در گل های دریافتی به خاطر خستگی خوب کار نکردیم . این بازی تصویر خوبی از فوتبال اسپانیا به نمایش گذاشت."
پس از پایان بازی ژاوی اذعان کرد که بلوگرانا باید به فینال می‌رسید و حتی مادریدی‌ها نیز می‌توانند این موضوع را تائید کنند، اما آنچلوتی نظر دیگری دارد.
سرمربی کهکشانی‌ها در این رابطه گفت:
"فکر نمی‌کنم که بارسلونا بر ما چیره شده بود و فکر می‌کنم همه چیز برابر بود. آن‌ها مالکیت را داشتند و ما ضد حمله می‌زدیم. حقیقت این است که ما عمیق‌تر دفاع می‌کردیم تا بتوانیم ضد حمله بزنیم و دیدید که جواب گرفتیم."
آنچلوتی در ادامه تصریح کرد:
"بارسا در مسیر پیشرفت است. بازیکنان مهم آن‌ها بازگشته‌اند و حالا می‌توانند با پدری، فاتی و تورس خطرناک باشند. فکر می‌کنم ژاوی کار بزرگی انجام داده است."
رئال‌مادرید در فینال سوپرجام به مصاف برنده دیدار اتلتیکومادرید و اتلتیک‌بیلبائو خواهد رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала