شناسایی خطرهای اصلی برای بشریت

© Depositphotos.com / ParabolStudioبشریت در چه سالهایی با بالاترین سطح گرمایش جهانی روبرو خواهد شد؟
بشریت در چه سالهایی با بالاترین سطح گرمایش جهانی روبرو خواهد شد؟  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2022
عضو شوید
گزارش مجمع جهانی اقتصاد اعلام کرد: شکست در مبارزه با تغییرات اقلیمی به عنوان یکی از تهدیدها برای بشریت است.
به گزارش اسپوتنیک، سازمان سوئیسی "مجمع جهانی اقتصاد" (WEF) در گزارشی آورد، که شکست در مبارزه با تغییرات آب و هوایی، شرایط آب و هوایی شدید، از دست دادن تنوع زیستی از جمله خطرهای اصلی که ممکن است بشر در ۱۰ سال آینده با آن مواجه شود نام برده شد.
Местный житель ведет лошадей на пастбище вблизи села Алыгджер Тофаларского муниципального образования Иркутской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2022
پس از انقراض دسته جمعی بشر، بر سر زمین چی خواهد آمد؟
از ماه می تا سپتامبر ۲۰۲۱، کارشناسان این سازمان با بیش از ۱۲ هزار نماینده از ۱۲۴ کشور جهان مصاحبه کردند. سه سطر اول رتبه بندی جدی ترین خطرات توسط مشکلات زیست محیطی اشغال شده است. ۵ جایگاه اول لیست کشورهایی که با تهدیدهایی در قالب نفاق اجتماعی و بحران معیشتی مواجه اند قرار گرفته اند.
رتبه ششم به خطر عفونت اختصاص داده شد. رتبه های هفتم و هشتم به مشکلات زیست محیطی اختصاص داده شده است - رتبه نهم به آسیب انسانی به محیط زیست و رتبه دهم بحران منابع طبیعی. در۱۰ رتبه اول تهدیدهایی در قالب بحران بدهی و رویارویی ژئواکونومیک قرار گرفته اند.
پاسخ دهندگان همچنین تهدیدات اصلی کشورهای خود را در دو سال آینده شناسایی کردند. مشکلات زیست محیطی توسط پاسخ دهندگان از استرالیا، بلجیم، کانادا، قبرس، دانمارک، آلمان، مجارستان، ایتالیا و دیگر کشورها ذکر شده است. روسیه، آرژانتین، قزاقستان و جمهوری چک در فهرست کشورهایی قرار گرفتند که مشکل تغییرات آب و هوایی را نادیده گرفتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала