Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش اهالی فوتبال ایتالیا به مصدومیت شدید ستاره یوونتوس

© REUTERS / MASSIMO PINCAبرشلونة يسحق يوفنتوس بعد "هاتريك غير محتسب" لموراتا
برشلونة يسحق يوفنتوس بعد هاتريك غير محتسب لموراتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2022
عضو شوید
مصدومیت شدید ستاره یوونتوس واکنش بسیاری از اهالی فوتبال ایتالیا را در پی داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، در جریان دیدار دو شب پیش تیم‌های رم و یوونتوس که به برتری 4 - 3 یووه انجامید، فدریکو کیه زا وینگر باتکنیک بیانکونری که یک پاس گل هم داد، حین فرار از یارگیری میتلند نایلز دچار پیچ خوردگی زانوی پای چپ شد.
او به خاطر شدت درد، زمین را ترک کرد. امروز فدریکو کیه زا برای تکمیل معاینات و آزمایش‌ها، لنگان لنگان و با عصا در مرکز جی مدیکال حاضر شد و حالا وب سایت یوونتوس اعلام کرده کیه زا از ناحیه رباط صلیبی قدامی (ACL) آسیب شدیدی دیده است.
روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا نیز در توئیتر به مصدومیت کیه‌زا واکنش نشان داد. او با یادآوری مصدومیت آشیل لئوناردو اسپیناتزولا در طول یورو، گفت:
"مصدومیت‌ها بخشی از دوران حرفه‌ای بازیکنان است، همانطور که در تابستان دیدیم. با این حال چیزی که تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند میل به دوباره ایستادن است و می‌دانم که تو سرشار از روحیه هستی. منتظر تو هستیم، فده!"
لئوناردو بونوچی، مدافع کهنه‌کار یووه، یکی از تأثیرگذارترین و انگیزه‌بخش‌ترین نوشته‌ها را برای کیه‌زا ارسال کرده و از او خواسته تسلیم نشود. او در پیام خود یادداشت کرده است:
"همه خواهند گفت که با تو هستند، قوی‌تر از گذشته برمی‌گردی. حالا همه چیز به تو بستگی دارد. دو مسیر شاید وجود داشته و من حتی به مسیر اول هم اشاره نمی‌کنم چرا که اکنون مسیر دوم برای تو آغاز شده و از سخت‌کوشی و تلاش ساخته شده است."
به این ترتیب هم تیم ملی ایتالیا و هم باشگاه یوونتوس روزهای سختی را در غیاب او تجربه خواهند کرد، چرا که کیه‌زا هم در یوونتوس یکی از مهره‌های اصلی محسوب می‌شود و هم در تیم ملی ایتالیا نیز از عوامل اصلی موفقیت‌های اخیر تیم مانچینی بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала