Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش رئال برای به خدمت گرفتن دروازه‌بان تیم ملی کلمبیا

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر دیوید اوسپینا دروازه بان کلمبیبا
دیوید اوسپینا دروازه بان کلمبیبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2022
عضو شوید
آندره لونین دروازه‌بان دوم رئال مادرید خواهان جدایی از این تیم است و سران این باشگاه در تلاش اند تا داوید اوسپینا دروازه بان 33 تیم ملی کلمبیا و ناپولی را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، آندره لونین در سال 2018 از زوریا لوهانسک به رئال مادرید پیوست و پس از آن برای تیم‌های لگانس، وایادولید و اویدو به صورت قرضی بازی کرد. او فصل گذشته به رئال مادرید بازگشت تا تیبو کورتوا رقابت کند اما در رقابت با دروازه‌بان بلجیمی ناکام مانده و در بسیاری بازی‌ها نیمکت‌نشین بوده است.
این دروازه‌بان اوکراینی از زمان اندک برای بازی شاکی است و می‌خواهد این تیم را ترک کند. باشگاه آژاکس به این بازیکن جوان علاقه‌مند است و می‌خواهد وی را به عنوان جانشین آندره اونانا که به اینترمیلان به توافق نهایی دست یافته است، سازد.
در صورتی که این انتقال صورت گیرد، رئال مادرید علاقه دارد تا داوید اوسپینا دروازه بان 33 تیم ملی کلمبیا و ناپولی را به خدمت بگیرد. طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، مدیران رئال مادرید در مورد این بازیکن از مدیر برنامه‌هایش و باشگاه ناپولی پرس‌وجو کرده‌اند و شرایط وی را زیر نظر دارند.
آنچلوتی در ناپولی با اوسپینا کار کرده و به خوبی این دروازه بان کلمبیایی را می‌شناسد. در حقیقت سرمربی ایتالیایی نقشی کلیدی در جذب این دروازه‌بان از آرسنال برای ناپولی داشت و حالا می‌تواند دوباره این بازیکن را در رئال مادرید در ترکیبش داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала