Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاتی و پدری در آستانه بازگشت به میادین

© AFP 2023 / LLUIS GENEПолузащитник "Барселоны" Ансу Фати
Полузащитник Барселоны Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2022
عضو شوید
آنسو فاتی از مصدومیت بازگشته و پدری نیز در انتظار PCR است، در صورت تأیید هر دو بارسا را در عربستان همراهی خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ پسران طلایی بارسلونا این‌روزها برای سفر با تیم اول در تلاش هستند و می‌خواهند که دوباره این تیم را همراهی نمایند.
آنسو فاتی و پدری به سختی توانسته‌اند در این فصل بازی نمایند. برگشت آنها به میادین بزرگترین هدیه برای ژاوی هرناندز در نیم فصل دوم خواهد بود.
فاتی در مسابقات سوپرجام مقابل رئال بمی‌تواند حضور یابد و پدری نیز به محض این‌که آزمایش PCR وی تایید شود که او بر کووید-19 غلبه کرده، از مصدومیت خود رهایی یافته و می‌تواند به تیم اضافه شود.
از آنجایی که ژاوی اعلام کرده؛ آنسو فاتی مطمئناً می‌تواند مقابل مادرید بازی کند. این مُهاجم به دلیل پارگی مینیسک داخلی در زانوی چپ خود که باعث شد چهار بار تحت عمل جراحی قرار گیرد، به مدت 11 ماه غیرفعال بود و در 26 سپتامبر مقابل لوانته با یک گل عالی بازگشت‌اش را جشن گرفت. او به ترتیب در دو دیدار سخت دیگر مقابل بنفیکا (3-0) و اتلتیکو (2-0) به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد تا این‌که دوباره در دیدار مقابل والنسیا (3-1) گلزنی کرد. فاتی پس از 45 دقیقه به عنوان بازیکن تعویضی مقابل دینامو کیف (1-0) و در دقیقه 74 ال‌کلاسیکو مقابل رئال به میدان رفت. این ستاره جوان و آینده دار به دلیل احساس ناراحتی مقابل رایو و آلاوز بازی نکرد ولی بار دیگر به عنوان ناجی در اوکراین ظاهر شد و در 2 نوامبر برای تیم‌اش نتیجه 0-1 را به ارمغان آورد. چهار روز بعد او دوباره در ویگو 0-1 گل زد تا این‌که همسترینگ پای چپ او را قبل از نیمه اول متوقف کرد. دو ماه بعد از آن بازی وی دوباره آماده شده تا در نیم فصل دوم، بتواند مرحمی بر دردهای ژاوی باشد.
پدری، در انتظار PCR
پدری به نوبه خود صبح دیروز در حالی‌که منتظر نتیجه PCR بود با همکارانش ورزش نکرد که اگر تست وی منفی بود اجازه خواهد داشت که سمت عربستان پرواز کند.
از زمانی که ژاوی در هفته دوم نوامبر هدایت بارسا را بر عهده گرفت، پدری و آنسو را تا هنوز در اختیار نداشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала