Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش تند خانوادۀ تنیسور صربستانی به برخورد آسترالیایی‌ها با جوکوویچ

© REUTERS / Gonzalo Fuentes Теннисист Новак Джокович из Сербии на теннисном турнире French Open на стадионе Roland Garros в Париже
Теннисист Новак Джокович из Сербии на теннисном турнире French Open на стадионе Roland Garros в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2022
عضو شوید
پدر بهترین تنیسور جهان به وضعیت نامناسب پسرش در استرالیا واکنش تندی نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، نوواک جوکوویچ یکی از بهترین تنیسورهای سالهای اخیر جهان به علت عدم تزریق واکسن کرونا از استرالیا دیپورت شد و بدین ترتیب توسط دولت استرالیا اجازه حضور در مسابقات آزاد این کشور به او داده نشد.
خانواده نواک جوکوویچ که طی 72 ساعت گذشته به شدت نگران وضعیت فرزند خود هستند دست به هر کاری زده اند تا وضعیت را بهبود ببخشند.
اما امروز خانواده نواک جوکوویچ امروز در حمایت از فرزندشان کنفرانس خبری برگزار کردند. دیانا جوکوویچ، مادر نواک در این کنفرانس خبری اظهار داشت که بالاخره موفق شده در مدت کوتاهی با پسرش صحبت کند.
دیانا، مادر نواک جوکوویچ در خصوص وضعیت پسرش گفت:
"پسرم در اسارت است. او در جایی کثیف و پر از حشره است. نواک نمی‌تواند بخوابد و غذایش هم وحشتناک است. این کار استرالیا ناعادلانه و غیر انسانی است."
پدر بهترین تنیسور جهان نیز به انتقاد از رفتار آسترالیایی‌ها پرداخت و گفت:
"همیشه می‌توانید ادعا کنید اما حقیقت مثل آب است و راهش را پیدا می‌کند. نواک اسپارتاک ( برده شورشی دوران روم باستان) جهان جدیدی است که بی‌عدالتی، استعمار و ریاکاری را تحمل نمی‌کند اما برای برابری همه مردم صرف‌نظر از رنگ پوست‌، دین و ثروت‌شان مبارزه خواهد کرد."
پس از ابطال ویزای جوکوویچ، تنیسور صربستانی به هتل پارک در ملبورن منتقل شده است. این هتل یک سال پیش برای بازداشت شدگان و زندانیان مورد استفاده قرار گرفته بود و در حال حاضر بیش از 30 محکوم هنوز در این هتل اقامت دارند.
در طول دوران قرنطینه در سال 2020 نیز این هتل به عنوان محل قرنطینه مورد استفاده قرار می گرفت و خیلی ها آن را هتلی ترسناک می دانستند!
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала