Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور رونالدو مانع موفقیت منچستریونایتد است

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2022
عضو شوید
مهاجم پیشین تیم ملی انگلیس، به این باور است که حضور کریستیانو رونالدو مانع موفقیت منچستریونایتد است.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو که تابستان اخیر به حضور سه ساله‌اش در یوونتوس پایان داد و پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت.
در هفته گذشته یکی از رسانه‌های انگلیسی مدعی شد رونالدوی 36 ساله از عملکرد ضعیف اخیر منچستریونایتد ناامید شده است و از آنجایی که تحت‌تأثیر روش‌های مربیگری رالف رانگنیک هم قرار نگرفته، به دنبال جدایی از جمع شیاطین سرخ است.
این خبرها اما از سوی مدیر برنامه‌های فوق ستاره پرتگالی رد شد و وکیل رونالدو بر ادامه حضور این ستاره 36 در الدترافورد تاکید کرد.
در این میان اما، گابی آگبونلاهور، مهاجم اسبق تیم ملی انگلیس معقتد است که حضور فوق ستاره پرتگالی مانع موفقیت منچستریونایتد شده است.
او در این باره بیشتر توضیح داد:
"اکنون مشخص است. خرید رونالدو از سوی اوله گونار سولسشر اشتباه بزرگی بود. به همین سادگی. بله، رونالدو گل‌هایی زده اما گل‌هایی زده که گرینوود هم می‌توانست به ثمر برساند اگر در همان جایگاه قرار داشت."
گابی در ادامه گفت:
"من فکر می‌کنم رونالدو را باید در تابستان سال آینده به فروش برسانند. این باشگاه باید به گرینوود، سانچو و راشفورد اجازه دهد که در کنار هم بازی کنند."
حضور او اما، از دید بسیاری چندان مثبت ارزیابی نشده و بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که جایگاه این بازیکن روی درخشش سایر هم تیمی‌هایش سایه انداخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала