Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار رییس بارسا به حریفان و چراغ سبز به جذب یک ستاره بزرگ + عکس

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2022
عضو شوید
خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا، در مراسم معارفه فران تورس، به حریفان این تیم در اروپا هشدار داد و جذب ارلینگ هالند را ممکن دانست.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا مدت‌ها است که از سال‌های درخشان و اقتدار در اروپا و جهان فاصله گرفته و دیگر نیوکمپ جهنمی برای حریفان نیست. دلیل افت بارسا مشکلات مدیریتی و اقتصادی بود و جوزپ ماریا بارتومئو، با تصمیمات عجولانه این باشگاه را غرق در بحران بزرگی کرد.
با آغاز ریاست خوان لاپورتا و روی کار آمدن ژاوی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، به نظر می‌رسد که این تیم دوران جدیدی را تجربه و به روزهای اوج خودش برخواهد گشت.
بارسا به تازگی خریدهای خوبی انجام داده است که می‌توان فران تورس و دنی آلوز اشاره کرد. مراسم معارفه تورس که از منچسترسیتی به بارسلونا آمده است، امروز انجام شد و در حاشیه این مراسم خوان لاپورتا رییس این باشگاه هشدارگونه خبر بازگشت این تیم را به روزهای اوج را دارد و به جذب ارلینگ هالند چراغ سبز نشان داد.
لاپورتا به خبرنگاران گفت:" همه در جهان باید آماده باشند زیرا ما در نقل‌وانتقالات به دنبال بازیکنان بزرگ هستیم. بارسا برگشته است."
وی در ادامه در مورد جذب هالند صحبت کرد و گفت:" هرچیزی ممکن است. تمام بازیکنان بزرگ احتمال پیوستن به بارسلونا را بررسی می‌کنند. بارسلونا هنوز یک مرجع است. باید خیلی از جنبه‌های ورزشی و مالی را در نظر بگیریم. در حال پیشرفت هستیم و هرچیزی ممکن است .با این حال نمی‌خواهم در مورد بازیکن خاصی بگویم زیرا به نفع ما نیست و باعث افزایش قیمت می‌شود. هر موقعیتی که مربی بخواهد را تقویت می‌کنیم. در حال کار روی بهبود تیم هستیم و به زودی شاهد احیای بارسا خواهیم بود ."
این در حالی‌ست که خوان لاپورتا و مینو رایولا در این هفته در یک جلسه خصوصی درباره آینده ارلینگ هالند، ده لیخت و نوصیر مزرویی صحبت خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала