محقق: سلیمانی سپر مطمئن در برابر گروه ویرانگر داعش بود

© Sputnik / Zakarya Safariمحمد محقق، مشاور رییس جمهوری اسلامی افغانستان
محمد محقق، مشاور رییس جمهوری اسلامی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.01.2022
عضو شوید
رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان در دومین سالیاد ترور فرمانده سپاه قدس ایران گفت، که او سپر مطمئن در برابر گروه ویرانگر داعش بود.
به گزارش اسپوتنیک، محمد محقق رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان که در این روزها در ایران به سر می برد، در دومین سالیاد ترور فرمانده سپاه قدست ایران از سوی امریکا در برگه رخنامه اش نوشته است، که دوسال از حادثه غمبار شهادت مجاهد راه خدا سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده دلاور سپاه قدس ایران میگذرد ومیلیونها دل در فراقش غمین است. او که بعنوان سپر مطمئن در برابر تهاجم دشمنان اسلام و گروه ویران گر داعش و افراطیت بود خلاء ناشی از فقدان ایشان در جهان اسلام محسوس است.
جسد یک افسر امریکایی که در قتل سلیمانی دست داشت در قطر پیدا شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
جسد یک افسر امریکایی که در قتل سلیمانی دست داشت در قطر پیدا شد
او افزوده است، که سالیاد این مصیبت عظمی را به ملت وکشور برادر ایران خصوصاً رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت ٱیت الله العظمی خامنه ای وخانواده محترم شان تسلیت میگویم ۰
در پایان پیام رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان آمده است، که سردار شهید برای ملت افغانستان در برابر افراطیت همکار و برای من برادر عزیز و صمیمی بود خدایش رحمت کند خداوند قاتلین وتصمیم گیرندگان این ترور ناجوان مردانه را که خلاف همه معیار های جهانی انجام شد لعنت کند و در دنیا وٱخرت ذلیل ورو سیاه گرداند و مطمئن هستم که انتقام الهی حق است.
یادآوری می کنیم، که امریکا در بامداد سوم جنوری ۲۰۲۰ (۱۳ جدی ۱۳۹۸)، به دستور مستقیم "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور وقت آمریکا سردار "قاسم سلیمانی" و شماری از همراهان ایشان را در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала